Skusla Skrevet 25. januar 2003 #1 Del Skrevet 25. januar 2003 Jeg forfølges av mine kjæresters x-damer.... I mitt forrige forhold drev x-dama til typen å ringte, sendte sms ol konstant hele tiden. Hun fikk venninner til å ringe, inviterte kjæresten min på fest, bursdag ol, snakka MASSE dritt om meg ( enda hun hverken kjente meg, NOEN SINNE hadde prata med meg eller engang kom fra samme plassen som meg). Kjæresten min den gangen ble små smigret over all oppmerksomheten og at jeg ble forbanna. Nå har jeg verdens fineste kjæreste. X-dama hans var utro med han mange ganger og er ikke helt i vater... Når vi ble sammen drev hun å ringte hele tiden, for å markere seg.. Jeg er her enda liksom. Så ble det slutt med dette etter at han sa fra. Dessverre så jobbet de i lag og her for ett par mnd'ers tid kom hun på kontoret hans og så bildet av meg på skrivepulten hans ( han er sjefen hennes) og klikka.. Er det SÅÅÅÅ seriøst mellom dere. Storma ut derfra. Noen dager senere kom hun på kontoret hans igjen og sa hun hadde fått en melding fra internet som var uten avsender der det hadde stått at han hadde pratet om henne på byen og at jeg og han skulle forlove oss... Fiske fiske... Tror ikke på det og han ba henne komme seg ut av kontoret hans, og sa at han aldri hadde vært så lykkelig som nå og at om vi skulle forlove oss hadde hun INGENTING med.. Men tanken fristet han.... Da skrek hun ut at hun hadde forlovet seg med sin nye type og brydde seg IKKKKKKE om oss Nå har hun sluttet og begynt å jobbe ett annet sted, og det har endelig blitt stille fra den kanten, trodde jeg.... Men nå for to dager siden begynte det... "PLUTSELIG" fikk jeg en melding fra internett hvor det sto at de så hverandre bak min rygg.. I dag ringte hun å ville prate litt for , som hun sa, det var så lenge siden og de kunne jo være venner. Herregud... :o Vi er voksne mennesker, og dette er vel slik som fjortiser driver med??? Det er da ikke normalt at folk på mange og tjue driver med slik enda vel???? Både typen og jeg ignorerer henne og jeg tror det er derfor hun klikker som hun gjør. Er vant til at han "tilba" henne.. Likevel er det irriterende... Er det noen andre som har opplevd dette? Jeg opplevde som sagt lignende i mitt forrige forhold men da var jeg 21 og x-dama 18.. Det er 5 år siden og jeg trodde VIRKELIG folk var vokst fra slik jeg.... ???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. januar 2003 #2 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg blir stadig sjokkert over hvor lite voksne en del "voksne" mennesker er jeg :o Jeg er bare 21 (22 om 9 dager ) og ser ikke på meg sjøl som noe spesielt voksen eller moden for den saks skyld, men enkelte 30 åringer slår jeg jammen langt ned i støvlene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 26. januar 2003 #3 Del Skrevet 26. januar 2003 Kjæresten din er vel overlykkelig over å være kvitt dette kvinnespetakkelet - og har garantert ryggrad til å vise henne at det er deg han forguder nå? Hun gir seg nok når hun skjønner at hun ikke kommer noen vei med de lavmåle framstøtene sine. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå