Gå til innhold

er det normalt å ha

Fremhevede innlegg

Skrevet

føler ikke dette er rette stedet å spørre egentlig da jeg føler alle på KG har et veeeldig aktivt og bra sex liv.. :)

men jeg prøver;

Jeg har vært sammen med typen min i 3 måneder. Har ligget med ca 10 stk og noen ganger med større peniser og noen ganger mye mye mindre. Han jeg er sammen med nå er stor og har en litt vanskelig vinkel..hehe..

av og til når vi har sex har han litt vanskelig for å trenge inn i meg. Jeg merker jo at jeg forventer at dette skal gjøre vondt og strammer musklene igjen. Var sammen med en som hadde en gigantisk penis for 2 år siden og vi klarte aldri å ha sex sammen. en bekjent av meg lå faktisk med han etterpå og hun måtte sy etterpå for hun sprakk. (tror dere tar poenget mitt..)

I sommer var jeg sammen med en som hadde mindre enn gjennomsnittet og jeg tenkte at det var godt å slippe det der strevet med å havne med en stor..mitt mareritt! :ler:

I det siste har jeg lest så mye om vestibulit og vaginisme og da skremmer jo det meg ennå mer og jeg begynner jo nesten å være redd for å ha sex, for jeg tenker at "tenk om jeg har det!"

Er jo egentlig innerst inne ganske sikker på a det ikke er det, men mer frykten for tenk om jeg har det!

Når jeg har fått penis inn og er tilstrekkelig våt erdet jo bare deilig, men har litt problemr i inntrengningsfasen. Tror jeg skal kjøpe glidemiddel.

Har jo vært hos gynekolog flere ganger uten at hun har nevn noe om noe som helst. (kun vanlig kjønnsykdom undersøkelser..)

Hadde vært litt betryggende om flere kunne sagt her at de ikke bare dytter den inn og scvupp så er det inne..jeg må bruke litt tid på å varme opp, og la den gå sakte inn..

Unormalt?????

:tristbla::sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må alltid lirke litt før den smetter inn.. Ikke bare "scvupp så er det inne" her nei. Typen min er nok litt over gjennomsnitten. Har vært sammen i over 4år, men det har likevel ikke gått over. Er ikke veldig vond akkurat, men ikke så behagelig heller. Pleier holde igjen penis og lar den "slippe" litt og litt mer inni. Og det selv med glidemiddel.

Skrevet

Jeg tror samboeren min er normal i størrelsen, men jeg har ikke noe å sammenlikne med. Allikevel så går det ikke an å bare kjøre på alltid. Jeg må være VÅT over hele underlivet, ikke bare i selve åpningen, og så er det å se om det er en “svupp dag” eller en “lirkelure” dag. Alltid like spennende å se hvilken dag det er i dag :ler: Nå i det siste har det vært mer og mer av “svuppene”, men i ca et halvt år så hadde jeg store smerter i forbindelse med sex. Tror det var pga at jeg ikke var våt nok, og at det gikk litt vel fort i svingene.

Skrevet

Å DERE ER GODE Å HA :):klem:

merker at da er det ikke bare meg det er noe galt med.. :) og ser frem til neste gang vi skal ha sex. Slapper litt mer av da , når jeg vet det ikke er noe galt i å ha det sånn. Og da slapper underlivsmusklene mine av..:)

Skrevet

Kjæresten min er godt over gjennomsnittet, og vi må ALLTID bruke glidemiddel.. Ellers er det PAIN!! Prøv det, det er då deilig :hoppe:

Gjest Reisende John
Skrevet

Treffer dama normalt bare i helgene, og selv om hun renner over av kåtskap så er vi allikevel forsiktige i startfasen. Ville nok ikke være godt bare å bryte på. :overrasket:

Skrevet

Min har også stor, og han bruker også glidemiddel, men alikevel, det gjør så vondt i det han tar den inn. Men når han har fått den inn går det greit.

Men jeg tror kanskje jeg også spenner muskler for jeg er klar over at det kommer til å gjøre vondt.

Jeg pleier å knytte nevene i laken kanten så vondt det gjør.

Jeg husker forresten første gang vi lå sammen, vi var så kåte og dro av oss klærne. Og når han skulle til å ta den inn, så reiste han seg opp for å finne glidemiddel, og jeg gløttet bort på ham, og så den, og tenkte: shit den er jo svær.

skulle nesten ønskt jeg ikke så den før han tok den inn for da ble jeg med ett litt usikker på om det kom til å gjøre vondt.

Menmen, bryr meg ikke jeg. ;)

Skrevet

puh..godt å vite jeg ikke er den eneste!! Typen min har ikke stor..ca 15 cm, og ikke spesiielt tykk, og jeg syns det er kjempevondt i begynnelsen, men så når den har kommet inn og våtet seg ut så går det greit:) Vi bruker glidemiddel av og til..:)

Har også vært redd for vestibulit siden da er det vondt med sex, men det er jo bare i begynelsen. Kanskje jeg kan slå meg tl ro:) Tenker man over at "åj, dette kan ikke gå bra" så spenner man musklene ufrivillig sammen, og da stenger man jo helt. Vi må bare slappe av:)

Skrevet

Kjæresten min og jeg har også litt problemer av og til. Hvis jeg er skikkelig kåt, så går det bra, eller om vi tar det helt med ro.

Men jeg kan få litt vondt underveis hvis han tar meg bakfra. Da er det som han kommer for langt inn og det gjør etterhvert så utrolig vondt!

Har prøvd å bite tennene sammen i håp om at det vil gå over, men det ender alltid i at vi må avbryte den stillingen... :tristbla:

NN

Skrevet

Det er normalt tror jeg. Det føles sånn for meg også, varierer litt, men enkelte ganger kan det være ganske vondt. Jeg tror dette er normalt jeg.

Skrevet

At det gjør vondt/svir akkurat når penisen kommer inn er jo dessverre et av tegnene på vestibulitt. Det finnes vestibulitt i mange former, alt fra helt ekstremt som umuliggjør sex til mindre svie ved penetrering - som deretter går over.

Dessverre er de fleste gynokologer dårlige på å finne vestibulitt og det er sannsynligvis mange jenter som har vestibulitt i en eller annen form.

Nå skremmer jeg deg kanskje unødvendig, men jeg synes at hvis svien fortsetter/blir værre og det ikke hjelper spesielt med glidekrem bør du gå til en gynokolog og spørre om vestibulitt.

Gjest ikke trådstarter
Skrevet

:frustrert: hva var poenget...

hadde sex uten smerter i går etter jeg leste denne tråden!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...