Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klart å havne i en situasjon hvor jeg blir sittende å tenke alt for mye. Vil bare få skrevet det her for å få det ut..

Har truffet igjen en kamerat jeg hadde følelser for for noen år siden. Vi har siden den gang hatt litt sporadisk kontakt, men ikke så mye eller ofte. Han er den eneste jeg har hatt ordentlige følelser for, men det endte med at han knuste hjertet mitt uten at det skjedde noe mellom oss. Komplisert situasjon, mye annet som skjedde og.

Etter dette lukket jeg meg inne igjen, slapp ikke inn gutter. Fikk litt følelser for en jeg traff i fjor sommer, men aldri opp mot det jeg følte for han første. Traff igjen han første for et par mnd siden, og det skjedde da litt av hvert mellom oss. Har siden truffet hverandre flere ganger (bor ikke i nærheten, så blir helgeturer) Problemet er at jeg nå begynner å få tilbake de samme følelsene, men er utrolig skummelt med tanke på sist. Vil helst bare prøve å glemme han, men vi passer virkelig utrolig godt sammen.

Nå blir jeg bare sittende og tenke.. masse :s Vet han liker meg, men ikke helt hvor godt. Prøvde å spørre, men han ville ikke ta det på tlf. Vet også at han sitter på en type "sjekke-side" på nettet, pluss at han kaller nesten alle venninnene sine søt, sexy, babe osv.. Uff, vet det ikke trenger å bety noe, men blir til at man tenker og overdriver masse når man ikke vet hvor man har noen. Spesielt når han har såret meg sånn en gang tidligere..

Ble litt usammenhengende og mye det her, men godt å få skrevet det ned..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen menn er faktisk noen uforbederlige flørtere! Særlig de som har seksuelle undertoner med alle sine venninner. Jeg tror kanskje jeg ville holdt meg unna fyren. Han har såret deg før, og det ser kanskje ikke ut som om han er så mye mer seriøs nå? Pass på hjertet ditt. Ikke fall i den fellen hvor bare de uoppnåelige blir interessante. Det finnes mange hyggelige og mer stabile menn.

Skrevet

Når man leser det du skriver så er det vanskelig å ikke tenke at du sikkert er litt forelsket og i det minste har følelser for ham. Men det viktigste da er om han har følelser for deg også? Han kan sikkert ha driti seg ut en gang tidligere og kansje han angrer noe forferdelig på det også? Om han gjør det og har følelser for deg også så ser jeg ingen grunn til at dere ikke skulle prøve. Det å møte noen man passer virkelig godt sammen med er en sjeldenhet og det alene er vel det viktigste av alt for at 2 stykker skal kunne ha det bra sammen. Uten å vite hva han har gjort så syns jeg det må være lov å drite seg ut en gang i livet. Det kan være utrolig sårt for den det går ut over, men jeg har da gjort ting som sikkert har såret noen uten at jeg mente det jeg også? Og jeg angrer på ting og skulle hatt de ugjort. Angrer han, for det er det som er viktig da. Er det lov å spørre hva han har gjort? Er jo av betydning det også selvfølgelig. Jeg vet om fler som er flinke til å gi komplimenter og har det som væremåte. Må ikke bety at de er noen rundbrennere av den grunn heller syns jeg. En ting er om han kaller alle jenter han møter søte i dag. En annen er hvordan han velger å være når han er sammen med deg. Eller når han er i et forhold. Det er tross alt 2 forskjellige situasjoner for oss alle. Kun du vet om han kan være til å stole på da eller om du tror han kan være det om du ikke kjenner han så alt for godt. Er han snill mot deg? Får han deg til å føle deg bra? Kan du være deg selv med han? Det er ikke så vanskelig å vite om dere passer sammen om du stiller de riktige spørsmålene.

Skrevet

TS igjen her. Han er kjempesnill med meg, behandler meg fantastisk :) Han får meg til å snakke om ting jeg ikke sier til noen andre, tror faktisk han er den personen i hele verden som kjenner meg best. Vet han har følelser for meg og, men ikke hvor mye. Måtte egentlig bare lufte litt for å ikke starte å lete for mye etter negative ting.

Blir bare litt usikker når han er så "flørtete" med andre. Men han er ikke en som hopper lett på noe, så tror ikke det er mer enn hans væremåte.

Det han gjorde for å knuse hjertet mitt dengang vil jeg ikke si, er mange år siden og vi var ikke så gamle da. Men det gjør det hele mer skummelt nå som jeg liker han så sinnsykt godt igjen. Og ja, jeg er forelsket i han, for 2. gang. Aldri fått sånne følelser for noen andre..

Skal se han igjen snart, så da får vi vel prate litt tenker jeg, siden han ikke ville ta det pr tlf :P

Skrevet
TS igjen her. Han er kjempesnill med meg, behandler meg fantastisk :) Han får meg til å snakke om ting jeg ikke sier til noen andre, tror faktisk han er den personen i hele verden som kjenner meg best. Vet han har følelser for meg og, men ikke hvor mye. Måtte egentlig bare lufte litt for å ikke starte å lete for mye etter negative ting.

Blir bare litt usikker når han er så "flørtete" med andre. Men han er ikke en som hopper lett på noe, så tror ikke det er mer enn hans væremåte.

Det han gjorde for å knuse hjertet mitt dengang vil jeg ikke si, er mange år siden og vi var ikke så gamle da. Men det gjør det hele mer skummelt nå som jeg liker han så sinnsykt godt igjen. Og ja, jeg er forelsket i han, for 2. gang. Aldri fått sånne følelser for noen andre..

Skal se han igjen snart, så da får vi vel prate litt tenker jeg, siden han ikke ville ta det pr tlf :P

Nå fikk du meg til å stoppe opp og drømme litt.. Det høres helt nydelig ut. Skulle virkelig ønske det var meg.

Nei nå ble jeg helt rar jeg :roll:

Skrevet

Hehe :) Men vet ikke om han liker meg like godt som jeg liker han da.. :s

Men jeg håper :)

Skrevet
Hehe :) Men vet ikke om han liker meg like godt som jeg liker han da.. :s

Men jeg håper  :)

Basert på det du har fortalt så langt så syns jeg det høres ut som han liker deg veldig, veldig godt jeg :klem:

Skrevet

Basert på det du har fortalt så langt og de svarene du har fått er du den blinde som spør andre blinde om veibeskrivelse! Les hva du har skrevet og de svarene du har fått så vet du vel hvor lande ligger!..........kanskje!

Skrevet

Men så lenge han ikke har sagt noe direkte vil jeg ikke gå og håpe for mye for så å bli skikkelig skuffet. Bedre å heller ev bli positivt overrasket :sjenert:

Skrevet

Spør egentlig ikke om noe heller, trengte bare å skrive av meg noen tanker :) Bedre enn å bare kverne og kverne på dem helt alene

Skrevet
Spør egentlig ikke om noe heller, trengte bare å skrive av meg noen tanker :) Bedre enn å bare kverne og kverne på dem helt alene

Jeg er gjesten som skrev jeg ble helt rar.. De siste 2 svarene her skjønnte jeg ingenting av jeg? Syns fremdeles det du forteller var skikkelig nydelig og skulle virkelig ønske det var meg. Forstår liksom det du sier og for meg høres det ut som noe veldig fint som jeg forstår du tenker mye på. Vet ikke om det er noe spesielt du skrev eller måten du skrev det på men det satt en skikkelig støkk i meg. Håper det er som jeg tror for da kommer dere til å få det fint sammen.

Skrevet

TS, hva hadde du sagt om han spurte deg hva du følte? Hadde du sagt det eller hadde du foretrukket at han ikke spurte om det?

Skrevet

Jeg ville sagt det rett ut. Har kjent han så lenge, så har ingenting å skjule. Men vil ta en lang og veldig åpen prat før jeg ev går inn i et forhold med han.. Selv om det selvfølgelig egentlig er det jeg vil. Må bare være sikker på hvor han står på noen ting først

Skrevet
Jeg ville sagt det rett ut. Har kjent han så lenge, så har ingenting å skjule. Men vil ta en lang og veldig åpen prat før jeg ev går inn i et forhold med han.. Selv om det selvfølgelig egentlig er det jeg vil. Må bare være sikker på hvor han står på noen ting først

Det er bra men jeg mente hva du syns om at han bare spør deg rett ut hva du føler eller om du helst ville foretrukket at det ikke skjedde akkurat sånn?

Skrevet

Syns det er like greit å spørre rett ut jeg, så får man jo svar på ting man lurer på. Ærlighet og åpenhet er viktig i alle former for forhold, vennskap, kjærlighet osv.. Men det er min mening da, lov å ikke mene det samme ;)

Men du som mente jeg var blind.. Hva skulle du frem til?

Skrevet
Syns det er like greit å spørre rett ut jeg, så får man jo svar på ting man lurer på. Ærlighet og åpenhet er viktig i alle former for forhold, vennskap, kjærlighet osv.. Men det er min mening da, lov å ikke mene det samme  ;)

Men du som mente jeg var blind.. Hva skulle du frem til?

Det er jeg helt enig i. Men kan det være litt vanskelig å prate om akkurat slike ting tror du? Om man er litt usikker på hvor den andre står f.eks. Kansje en av de er redd den andre sitter med mer vennskapelige følelser enn den andre? Eller tenk om begge 2 sitter å tenker sånn og ingen tørr å si det. Har du sagt det? Eller gitt hint om at du føler det som du gjør?

Skrevet

Ja, har gitt hint, så han vet nok hvor jeg står. Men tror ikke jeg klarte å hinte ordentlig før etter vi så hverandre sist. Må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente til jeg ser han igjen, i og med at han ville ta det face to face..

Bare litt redd det er fordi han ikke vil såre meg over tlf, lettere å snakke/forklare mer rundt i en sånn situasjon hvis man tar det face to face..

Uff, gruer meg litt til den samtalen jeg.. :forvirret:

Skrevet
Ja, har gitt hint, så han vet nok hvor jeg står. Men tror ikke jeg klarte å hinte ordentlig før etter vi så hverandre sist. Må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente til jeg ser han igjen, i og med at han ville ta det face to face..

Bare litt redd det er fordi han ikke vil såre meg over tlf, lettere å snakke/forklare mer rundt i en sånn situasjon hvis man tar det face to face..

Uff, gruer meg litt til den samtalen jeg..  :forvirret:

Jeg er kjempeforelsket jeg også og kjenner meg igjen i den forelskelsen du beskriver. Skulle gitt hva som helst for at den jeg er forelsket i satt hjemme og tenkte som deg.

Skrevet

Har du fått truffet han ? tydelig at han er din store Kj. Hvor gamle er dere ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...