Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ei Friis veske på nbags jeg skulle ha. Den ble utsolgt før jeg rakk å kjøpe den. Har trålet det som fins av nettbutikker som selger friis samt veskebutikker som fører friis uten å finne veska.

Fant så en stilig friis veske på tyske ebay, ikke funnet den i noen nettbutikker eller veskebutikker.

Nå har jeg funnet ei friis veske i en liten veskebutikk som jeg SKAL ha, men den finner jeg ikke i noen nettbutikker.

Hvorfor er utvalget så spredt? Er det friis vesker som kun fins på nett, også er det et helt annet sortiment i butikker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Du er opptatt av å få tak i en Friis-veske, men vet ikke hva som er greia med Friis-vesker? For de som er opptatt av det så har de sikkert samme greai for det som deg. ;) Ikke vet jeg hva som er greia med Friis-vesker.

Skrevet
Er det friis vesker som kun fins på nett, også er det et helt annet sortiment i butikker?

Det er vel ikke sikkert at alle butikker/nettbutikker tar inn alle modeller, og fyller på når de er solgt ut.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Når folk snakker om Friis-vesker, mener man da alle vesker laget av Friis Company eller kun de med masse Friis-logoer på? Flere steder her har Friis-vesker blitt nevnt som en del av en main stream-stil som mange jenter har for tiden. Det er derfor jeg lurer. Jeg syns Friis har noen fine vesker, men er ikke noen fan av logo-vesker.

Skrevet

Har et par Friis vesker selv. Har ikke kjøpt dem pga at det er Friis, men fordi jeg synes veskene hadde en fasong/stil som jeg liker... :)

Gjest Rilokiley
Skrevet
Du er opptatt av å få tak i en Friis-veske, men vet ikke hva som er greia med Friis-vesker? For de som er opptatt av det så har de sikkert samme greai for det som deg. ;) Ikke vet jeg hva som er greia med Friis-vesker.

OJOJOJ... kanksje lese innlegget ordentlig??

Hun lurte på hva som var greia med at det er vanskelig å finne en friis veske en plass, når man har funnet den et annet.

Jeg vet ikke svaret på det, men friis har jo enorme kolleksjoner, så alle butikkene kan ikke ta inn det samme. Og det er jo veldig fint, for da slipper alle å gå med de samme veskene:)

Skrevet

Andre nettbutikker med Friis-vesker er www.shoppingmall.no og www.2sko.no

Skrevet

Hakke peil på nett, men som noen sier har Friis enorme kolleksjoner og butikkene tar bare inn 5-10% av dem.

Selv syns jeg de i skinn uten stooore logoer er de fineste, og Friis selges vel ut fort fordi de er fine, følger motene og ikke er altfor dyre. Skinnvesker uten kjerringpreg har de godt utvalg i, sammen med Mexx.

Skrevet
Når folk snakker om Friis-vesker, mener man da alle vesker laget av Friis Company eller kun de med masse Friis-logoer på? Flere steder her har Friis-vesker blitt nevnt som en del av en main stream-stil som mange jenter har for tiden. Det er derfor jeg lurer. Jeg syns Friis har noen fine vesker, men er ikke noen fan av logo-vesker.

Jeg mener ikke alle friis vesker, det er snakk om et par som jeg liker fasongen på. Mange friis vesker ser rett og slett småharry ut. Er kresen når det gjelder vesker, aller helst ville jeg hatt den ekte veska som "inspirerte" Friis veskene, men det har jeg ikke råd til. ;)

Nå har jeg sett tre forskjellige friis vesker. En var lik fendi spy bag, den så jeg på nett men ble utsolgt før jeg rakk å kjøpe. En annen var som mulberrys phoebe bag, også utsolgt. Og den tredje som jeg så i butikk ligner Pradas nye IT bag, men den klarer jeg ikke å finne bilde av på nettet.

Var bare derfor jeg syns det var merkelig at noen vesker ser det ut som om de kun har vært å få tak i på nett mens andre ser ut til å kun befinne seg i butikk.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...