Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 jeg er kjempe forelsket i typen min som jeg har vært sammen med i 4 måneder. Det er et vanskelig avstandsforhold,men jeg er fullt klar over at her vil jeg satse. Han er min drømmemann på mangen måter. Problemet er at jeg elsker å flørte og når jeg går ut på byn er det knondigg å trffeandre gutter. Få litt opperksomhet og se at det er noen andre som syns jeg er pen. Jeg tror kanskje dette har noe med at jeg er enn eeldig sjalu person, mye på grunn av at typen min ikke er så flink å komme med komplemanger og fortelle meg hvor gla han er i meg. Jeg vet han er det, men jeg trenger å høre det ofte.. men det skremmer meg litt at jeg i helgen hadde lyst å kysse en annen gutt..vet jeg har det supert med min type, men det blir liksom så kjedlig. å vi har bare værtsammen i 4 måneder.. hvordan skal det ende?? flere som meg??
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Om dere bare har vært sammen i 4 måneder og du allerede har lyst til å kysse andre...vel, det ser ut som at dette kan gå 3 veier. Du roer deg ned og fokuserer på kjæresten din, dere blir enige om å ha et åpnet forhold, eller forhoildet vil ryke.
~white lady~ Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 jeg er kjempe forelsket i typen min som jeg har vært sammen med i 4 måneder. Det er et vanskelig avstandsforhold,men jeg er fullt klar over at her vil jeg satse. Han er min drømmemann på mangen måter. Problemet er at jeg elsker å flørte og når jeg går ut på byn er det knondigg å trffeandre gutter. Få litt opperksomhet og se at det er noen andre som syns jeg er pen. Jeg tror kanskje dette har noe med at jeg er enn eeldig sjalu person, mye på grunn av at typen min ikke er så flink å komme med komplemanger og fortelle meg hvor gla han er i meg. Jeg vet han er det, men jeg trenger å høre det ofte.. men det skremmer meg litt at jeg i helgen hadde lyst å kysse en annen gutt..vet jeg har det supert med min type, men det blir liksom så kjedlig. å vi har bare værtsammen i 4 måneder.. hvordan skal det ende?? flere som meg?? ← Dette hørtes ut som...alle andre i et parforhold. Det er heeelt vanlig å bli små-interessert i andre enn typen/dama. Men så lenge du har det bra sammen med den du er sammen med, trenger man jo ikke gå noe lenger enn til flørtestadiet. Nyt oppmerksomheten du får fra andre gutter, det gjør jeg Gir et lite boost for selvtilliten og man blir glad og fornøyd. Men som andre har sagt før; se på menyen ute og gå hjem og spis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå