Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva om dere møter en dritsøt gutt, som virker perfekt på alle måter, men så får høre av en venninne at han har ronket for henne på webcam og maser om at hun skal se han ronke hele tiden.. Hvordan hadde dere sett på han da?

Jeg blir bare :sjenert::overrasket::frustrert::sur::kvalm:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Da er han ikke så perfekt som jeg trodde han var. ;)

Skrevet (endret)

Jeg hadde en gift venninne som oppmuntret gutter helt ned i 13 års alderen til å ronke for henne på webcam...

Jeg synes det er forkastelig, og både den som oppmunterer til det (slik hun gjorde) og de som ønsker at andre skal se dem ronke på webcam gjør noe mindre anstendig. Dette med forbehold om at det ikke er snakk om to mennesker i et fast forhold som bruker dette som "spenning i hverdagen".

Endret av Bobeline
Skrevet

Han hadde tilogmed kjærest når han maste på henne.. Og det er døøøøødskvalmt.. Æsjæsjæsj.. Hadde aldri klart å stole på han..

Men, siden jeg er så snill, så skal jeg gi han en sjanse til å forklare seg.. Tjihi

Gjest Bellatrix
Skrevet
Han hadde tilogmed kjærest når han maste på henne.. Og det er døøøøødskvalmt.. Æsjæsjæsj.. Hadde aldri klart å stole på han..

Men, siden jeg er så snill, så skal jeg gi han en sjanse til å forklare seg.. Tjihi

Hva om han kommer med en god foklaring? Er det greit så lenge han har agrumentene i orden?

Skrevet

Jeg hadde nok tatt han i ræv og nakke og vist han døren i forbifarten. Men hadde dette skjedd før vi ble i lag, hadde jeg kanskje ikke giddet å ta det opp med han en gang. Det som var før, var før.

Skrevet

Neinei, bare nysgjerrig på hva han har å si jeg.. Jeg ser fort om han lyver..

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det hadde vært fullstendig uaktuelt om han var min kjæreste, ja.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Mulig noen syns jeg er streng, men det begynner å bevege seg i utroskap-grenseland for min del. Det er ekkelt å tenke på.

Skrevet

Dette var ikke helt enkelt.... I allefall hvis du liker han så godt.

Jeg mener at alle har hver sine lyster. Og alle gjør noe rart og sært i løpet av livet sitt. De fleste gjør dette i den perioden av livet de oppdager og utforsker sex.

Husk at alle er forskjellige. Noen synes runking på webcam er kjempekvalmt, mens andre synes det er greit. Ingen kan bli tvunget til å se på. Bare å klikke vekk vinduet.

Jeg synes du selv skal avgjøre om du vil bli bedre kjent med han. Kanskje du vil ta det litt roligere etter å ha hørt fra veninna di? Kanskje du ikke vil ha mere med han å gjøre?

Skrevet

hihi, jeg vet ikke egentlig.. jeg skal treffe han i morgen, er dritnervøs.. bare truffet han en gang på fest.. jeg syns det er sååå kvalmt å tenke på at han har gjort sånn, men samtidig så liker jeg han masse..

men vil han forandre seg for meg? for jeg syns sånn er utroskap.. nemlig.. æsjæsj

sannsynligheten er nok liten :ler:

Skrevet

Hei,

Alle kan forandre seg, det kommer ann på hvor viktig dette er for han. Selv syns jeg dette hørtes rart ut, det må være mye mere spennende å skulle gjøre dette i RL sammen med en partner. Har du mulighet så prøv å snakke rundt temaet og finn ut hvor han står, men det er sikkert ikke like lett. Lykke til...

Skrevet

Er det riktig å dømme ham pga noe dumt han har gjort i sin fortid?

Det er jo egentlig en bagatell, og slett ikke sikkert han har tenkt å gjøre det igjen nå.

I mange tilfeller blir det jo hevdet at fortid er fortid, og ikke betyr noe....

Skrevet

Å mase/presse sin seksualitet på noen som ikke er intr. er ikke en flatterende egenskap. Men det kan jo godt være at det ligger mer bak dette enn venninna har fortalt.

Skrevet

Jeg tror nok det ligger noe mer bak, og klart kan alle gjøre feil i fortiden..

Jeg har mine teorier om hva som egentlig er tingen her, og de er kanskje ikke så flatterende for venninna mi, sånn egentlig.. Heh

Skrevet
Mulig noen syns jeg er streng, men det begynner å bevege seg i utroskap-grenseland for min del. Det er ekkelt å tenke på.

:Nikke:

En sånn fyr hadde jeg ikke giddet å rote meg bort i. Hva hvis du TS ble sammen med han og du oppdaget at han gjorde det igjen mens ei venninne av han så på? Hvordan hadde du følt deg da? Har han gjort det en gang, gjør han det garantert flere ganger.

Nei, drit i han...

Skrevet

Tingen er at jeg har en veeeldig sterk mistanke til at hun helst vil ha han selv.. Og derfor smører veeeeldig tjukt på fordi hun vet at det funker på meg.. Jeg syns jo sånn er dritekkelt.. Æsj, gutter er så grisete altså.. Men det er ingen gutter som vil ha henne for noe annet enn sex liksom, så..

Og han sa noe i dag som styrket hans troverdighet masse..

Skrevet

Så du mener at hun lyver da?

Du kan jo ikke akkurat spørre han heller: "eh, driver du og ......foran webcam, eller?"

Nei asså, håper du finner ut av det! Kjipt å investere mye i en fyr som viser seg å være en dust. Men igjen, så kan det jo være at du er heldig! Lykke til, skriv her igjen da så vi får høre hvordan det gikk...

Skrevet

Jeg trengte ikke å spørre, han fortalte det selv.. Hihi.. :P

Men det var bare en liten del han fortalte om da, men som da igjen styrket troverdigheten hans veldig.. Så jeg er ganske sikker på at hun er interessert i han selv, og dermed vil ødelegge alt..

For altså, gutter er jo rare.. Og noen personer vil de jo bare ha sex med, og andre vil de noe mer med.. Og siden jeg ikke kjenner han så godt, så får jeg bare svelge en kamel og hvertfall gi han en sjanse.. Jeg tror han er verdt det..

Fnisefnisefnise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...