Gå til innhold

Hovedoppgave i sykepleie

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Driver i disse dager å skriver hovedoppgaven min, går siste året på sykepleieren:)

Sitter her med fremsiden, til dere som er flinke på oppgaver og fremsider og sånn, har dere en tittel på oppgaven?!

Jeg har på fremsiden fra før problemstillingen min, som er hvordan jeg som spl kan hjelpe pårørende i å mestre at deres ektefelle har fått diagnosen kreft. videre har jeg med at det er avsluttende eksamen i sykepleie, så har jeg et illustrasjonsbilde., og nederst på siden hvilken skole, måned, årstall og antall ord i oppgaven....

Vil så gjerne ha en tittel på oppgaven sånn øverst over problemstillingen, noen som har forslag?!fokuset er jo om pårørende i krise på en måte.....

Takk for hjelp!

Hilsen sykepleierstudent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg fortår det har du ikke skrevet ferdig oppgava ennå.

Hvis det stemmer ville jeg venta med tittelen til oppgava er ferdig skrevet. Da vil det nok være lettere å finne en tittel som samsvarer med innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skrev min hovedoppgave var problemformuleringen det som ble brukt som tittel. Vi hadde et standard oppsett vi måtte følge. Husker ikke helt hva som skulle stå på fremsiden. Men det var i alle fall kandidat nummer og problemformulering. Tror jammen ikke det var noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...