Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hvor gaar grensen for ok flørting naar man er i et forhold?

Er seksuell hinting ment som en spøk ok?

Utsagn som "Halla sexy" etc?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Halla sexy må da være greit å si så lnge alle vet at det ikke ligger noe bak.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Men hvordan kan alle vite det? hvordan vet man om det ligger noe bak? Hadde du likt at typen din sa det til en sexy kollega?

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe galt med hallo, sexy, snuppa, osv...

Greit om noen kaller mannen snuppen også...

Jeg er for litt åpenhet i ekteskapet.

Det må være lov til å ha en sånn tone...ellers er det fort gjort å føle seg "fastklemt"

Man eier jo ikke hverandre selv om man er sammen.

Det er nå min mening da...

Guapa :)

Skrevet (endret)

Hva som er ok er veldig individuellt. Du og pertneren din bør altså komme frem til hva dere mener, og bli enige om å holde seg til det.

Noen mener at det ikke er lov å snakke med andre uten å nevne at man har kjæreste med en gang, mens ande mener mener flørting er ok så lenge man ikke faktisk begjærer å ta det et steg videre, andre igjen mener at det er lov så lenge man ikke gjør noe mer. Så som sakt dette er ting et par må komme frem til sammen med hva som er rett for dem.

En grei rettningslinje er at så lenge en ikke føler behov for å skjule det for partneren er det ok.

Jeg sier hei sexy til kammerater av og til, og det er helt greit, for jeg mener ikke noe med det, de kan være så sexy de bare vil men jeg mener likevel ingenting med kommentaren. Jeg sier ikke dette til den sexy fyren på skolen, for da hadde jeg ment noe mer med det og det er for oss ikke ok.

Endret av Gyngestol
Skrevet

typen min syns det er greit jeg danser med andre gutter, men ikke kyssing.

For min del blir jeg sjalu om han danser med andre..men men

Skrevet

Sambo er liksom ikke typen til å si sånne ting, så jeg hadde ikke likt det dersom han sa noe sånn til en kolega...

Skrevet

Jeg ville ikke likt det. Derfor foretrekker jeg litt mer rolige menn som ikke er så flørtete av seg. Jeg selv er ikke en så utadvent person at jeg buser ut med seksuelle hentydninger i hytt og pine, og derfor blir jeg usikker og ukomfortabel når en partner gjør det.

Jeg må ha en mann som er 100% lojal mot meg, og får meg til å føle meg trygg.

Skrevet

Å si " hei sexy" e.l til en annen enn den du er sammen med trenger jo ikke å bety at det ligger noe bak, men av respekt til hverandre synes jeg at man kanskje bør velge andre måter å hilse på.

Skrevet

Jeg vil vel ikke kalle det for å trå over grensen, men fysisk kontakt og da mener jeg heftig kyssing er å trå over grensen. Ellers så vill det å dele sexuelle fantasier med en annen også være å trå over en grense mener nå jeg...

Gjest Catwoman
Skrevet
Men hvordan kan alle vite det? hvordan vet man om det ligger noe bak? Hadde du likt at typen din sa det til en sexy kollega?

Sånt kunne min godt funnet på å si. Og det gjør meg ingenting - jeg vet det ikke ligger noe bak.

Jeg er for litt åpenhet i ekteskapet.

Det må være lov til å ha en sånn tone...ellers er det fort gjort å føle seg "fastklemt"

Man eier jo ikke hverandre selv om man er sammen.

veldig enig der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...