MissiS Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg skal kjøpe meg ny bærbar pc. Men jeg har ikke snøring på data... Hva vil du anbefale i prisklassen 6000-8000,- (skal bruke den til å surfe på nettet, laste ned filmer/musikk o.l) Har fått tips om at Acer og HP er veldig ok...?
TheHairyToothfairy Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Acer er veldig bra, HP har skjerpet seg (selv om jeg er tvilende). Selv ville jeg ha gått for Asus. Og ikke hør på Mac-fantastene, de vet rett og slett ikke bedre.
Amalie_85 Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Burde ha 1 GB ram burde det være, og personlig liker jeg ikke celeron prosessor. Jeg syns ofte de er treeeeeege.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Acer er veldig bra, HP har skjerpet seg (selv om jeg er tvilende). Selv ville jeg ha gått for Asus. Og ikke hør på Mac-fantastene, de vet rett og slett ikke bedre. ← Det har du veldig rett i, Celeron er ikke tingen. Sempron er greit nok, men i disse dager bør man få litt mer for den prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå