Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mange små ønsker som han kan tenke seg, som bøker og klær. Men siden min samboer blir 30, burde jeg ikke kjøpe en litt større ting?

Jeg tenker ikke på en veldig stor ting, prisen må ligge mellom 1000 og 2000kr :)

Veldig takknemlig for forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ingenting om hva som intereserer han, og dermed blir det vanskelig. Kansje du kunne dele presangen over flere tema.

Hvis han er interesert i å drive noen form for idrett er det massevis du kan kjøpe, samtidig som han kan bytte det senere om han ønsker det.

Er han en "handy man" finnes det en mengde verktøy som kan være av interesse.

Vi gutta er glad i "å trykke på knapper", så hvis du kommer over "en duppedings" som er litt teknisk vil de fleste være glad for noe slikt (selv om vi ikke kan bruke det :ler: ).

Cognac/Whisky glass sammen med en flaske (med innhold) faller i smak for de som liker det.

Klær er noe enkelte aldri får kjøpt seg. Nå har du muligheten til å kjøpe det han selv ikke kjøper ;) .

Det er med andre ord massevis av muligheter.

Skrevet

En kul klokke?

Skrevet
Du sier ingenting om hva som intereserer han, og dermed blir det vanskelig. Kansje du kunne dele presangen over flere tema.

Hvis han er interesert i å drive noen form for idrett er det massevis du kan kjøpe, samtidig som han kan bytte det senere om han ønsker det.

Er han en "handy man" finnes det en mengde verktøy som kan være av interesse.

Vi gutta er glad i "å trykke på knapper", så hvis du kommer over "en duppedings" som er litt teknisk vil de fleste være glad for noe slikt (selv om vi ikke kan bruke det  :ler: ).

Cognac/Whisky glass sammen med en flaske (med innhold) faller i smak for de som liker det.

Klær er noe enkelte aldri får kjøpt seg. Nå har du muligheten til å kjøpe det han selv ikke kjøper  ;) .

Det er med andre ord massevis av muligheter.

Takk for masse gode tips :)

Han er interessert i data og elektronikk. Men sånne dubbeditter er det ikke så lett å finne, for han har mye mer peiling enn meg på sånne ting. Og vet bedre hva han vil ha.

Og ja jeg tenker litt på klær. Men er litt redd for at han kan synes det blir litt for kjedelig. Tror han kunne tenkt seg klær, men han vil nok ha noe annet i tillegg da..

Noe som er litt mer spennende enn klær :P

Skrevet
En kul klokke?

Han har allerede en klokke, og så lenge han har en klokke som fungerer så trenger han ikke en ny :P Jeg kan høre ham si det :P hehe

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

PSP?

Ny mobiltelefon?

Ipod/mp3-spiller?

Skrevet

har dere unger? gi han en helkveld på byen med deg, inkl. barnevakt! show, middag, bar....

Skrevet

Hvis du skal kjøpe klær, er det kanskje en idé å kjøpe ett plagg, ikke to bukser og to skjorter, det blir mer kjedelig, synes jeg. En tøff jakke, kanskje?

Stilig koffert (hvis han resier litt)?

Lommebok (finnes mange litt eksklusive og tøffe)?

Et bilde til å ha på veggen?

Humidor (sigarkasse som holder på fuktigheten) og noen "ordentlige" sigarer, om han er den typen?

Kamera?

Liker han sjakk? Et flott sjakkbrett?

Bruker han dress til daglig? Finnes noen virkelig stilige stumtjenere for dresser (bra å henge den der til "lufting", og ikke rett i skapet).

Blender?

Skrevet

Her var mange gode tips!! * tenker...tenker*

Koffert var ingen dum ide. Heller ikke lommebok..og alt det andre. Tusen takk for mange gode tips!!

Skrevet

Letherman-tang? Mannen har hatt sin i årevis, og bruker den nesten daglig, og den fins ikke slitt. Denne fås i mange prisklasser, etter hvor mye verktøy det er på den.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

En eksklusiv morgenkåpe?

En liten ferie/weekendtur?

Sykkel?

Fiskestang?

Skrevet
Letherman-tang? Mannen har hatt sin i årevis, og bruker den nesten daglig, og den fins ikke slitt. Denne fås i mange prisklasser, etter hvor mye verktøy det er på den.

Ja denne har han, og han bruker den også nesten daglig. Hadde vært en perfekt gave hvis han ikke allerede hadde denne :)

Skrevet
En eksklusiv morgenkåpe?

En liten ferie/weekendtur?

Sykkel?

Fiskestang?

Fiskestang har han nettopp kjøpt seg. Sykkel vet jeg at han ønsker seg, men det trenger vi begge to. Så tror vi kommer til å kjøpe det sammen en gang..

Weekendtur kunne absolutt vært noe for begge :) Men i og med at vi sparer til andre ting akuratt nå, så passer det litt dårlig.

Men morgenkåpe skal jeg jammen meg vurdere, for det har han ikke :)

Takk for tips :)

Skrevet

Min X hadde dilla på handlagde kniver, sånne med spesielle skaft i tre ... han samlet og hadde en hel haug..

Skrevet
Min X hadde dilla på handlagde kniver, sånne med spesielle skaft i tre ... han samlet og hadde en hel haug..

Jaa, kjempesmart!! Han liker veldig godt sånne kniver! Men hvor kan jeg få kjøpt kniv til han? Og hvilken bør jeg kjøpe? Hvilke er kjekke å ha? Jeg har virkelig ikke peiling på kniver...men vi var innom en knivfabrikk på geilo i sommer, og der ville han ha alt :P

Skrevet
Han har allerede en klokke, og så lenge han har en klokke som fungerer så trenger han ikke en ny :P Jeg kan høre ham si det :P hehe

Dumt. Det var min første tanke. Er 31 selv og er helfrelst på klokker. Skulle gjerne hatt 50 stk å bytte mellom. Det finns ekstremt mange stilige, tøffe, røffe, sporty, sexy, pene, flotte, sære klokker. I forrige uke var jeg på vei ut for å kjøpe meg en ny faktisk. Men det ble noe annet. Skal kansje kjøpe ny Porsche også, så det er greit å ta det litt pent med pengene. Lykke til i allefall, han blir nok glad uansett :)

Vanskelig å vite hva han liker, men jeg har vanskelig for å tro at han ikke ville like disse: http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=29,33,111&id=913

Eller noe interiør kansje? Noe fint fra norway-design. Maleri fra Aabel-kunsthandel.. Det er nok å ta av :)

Skrevet

Mange forslag fra meg:

Lommelerke med navnet hans og dato inngravert

Ny dress

Gode joggesko

Gavekort på treningssenter (eller hvis han trener, betal kontingenten hans for 1 år)

Dvd filmer, f.eks James Bond samlede (hvis han liker det selvfølgelig)

Friends serien på dvd

Sopranos serien på dvd

Dere to på hotellweekend med middag på byen

Hvis han liker å lese: Hans yndlingsforfatters samlede verker (jaja)

:bursdag:

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Stina_*
Skrevet

Min kjære ble 30 nå nettopp, han fikk Star Wars lego:) Star Wars lego er gøy:) Særlig de store som koster rundt 1500 og sånn... *misunnelig på han som får bygge*

Skrevet
men vi var innom en knivfabrikk på geilo i sommer, og der ville han ha alt :P

Da kontakter du knivfabriken og får dem til å hoste opp en kniv. Da får du også stjerne i boka som merket deg at han likte det, den gangen.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Har mange små ønsker som han kan tenke seg, som bøker og klær. Men siden min samboer blir 30, burde jeg ikke kjøpe en litt større ting?

Jeg tenker ikke på en veldig stor ting, prisen må ligge mellom 1000 og 2000kr :)

Veldig takknemlig for forslag!

Mine kjærester har aldri rukket å bli 30 så jeg har liten erfaring på det der, dessuten mener jeg bestemt at de alle har vært jenter.

Men jeg kjøpte en flytime i 30-årspresang til en god kompis. Jeg ringte bare nærmeste flyklubb og ble tipset om hvem som drev med slikt. Presangen går da ut på at fyren får både lette, fly og lande med instruktøren ved siden av. I tillegg får du et slags kvasi-sertifikat om at du har tatt første flytime. Da kjøper du noe som er til bare ham, og dessuten et minne for livet. Det er fem år siden og jeg betalte da under en tusing. Bakdelen med å gi noe sånnt er at du lett kan ende opp som passasjer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...