Gå til innhold

Figging

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.erotikknett.no/bibliotek/389.php

point taken!

("De fleste underdanige blir ganske vokale av seg, mens ingefær'n gir sin virkning.)" :ler:

"Ingefær har også en verdifull egenskab som ikke andre ingefær-wannebe-midler har; saften fra roten har evne til å frembringe en utrolig sterk seksuell opphisselse.

Mange kvinnelige underdanige har begynte å gråte av opphisselse, og tigget om å få noe i seg vaginalt, og å få en orgasme.

Reaksjonen forsterkes ti-dobbelt, om ingefærsaften kommer i kontakt med klitoris.

Tilfør ingefær på klitoris samtidig som ingefær-"fingeren" er på plass i anus, og se på showet.."

hmm...interresant dette her! mye spennende innen grønnsakverden vi kan tilføye sexlivet vårt;)

Skrevet
Jeg tar på meg jobben som prøvekanin.  ;)

Rapport kommer!  :sjarmor:

*venter*

Skrevet

Ja, hva skal jeg si om dette da???

Kortversjonen: WOW

Ingefær lukter godt, og jeg ble seriøst kåt av bare lukta. Evt av lukta i kombinasjon med forventningene.

Det tar litt tid, et minutt eller to, før ingefæren begynner å virke. Først litt forsiktig, deretter øker det på. Du blir varm, den gir en brennende følese, litt som svie, men mest varmt. Det er vanskelig å beskrive, men det føles omtrent slik som det føles akkurat idet orgasmen kommer, like før det tipper over kanten og du flyr.

Samtidig ga den meg mye av den samme følelsen som når lykkehormonene tar meg i en SM-seanse. Himmelsk, med andre ord. :sjarmor: (Og det lenge før noen av oss begynte å tenke i SM-baner)

Kombinert med spanking og bondage et stykke ut i leken gjorde ingefæren meg vill, gal og usannsynlig kåt. Aldri har jeg visst gitt så mye lyd fra meg, og det enda smerteterskelen økte betraktelig!!

Den lange versjonen av kortversjonen:

Jeg opplevde en 20 minutters orgasme i går, sanseløs av nytelse, og ville bare ha mer!

Den endelige utløsende orgasmen sto forresten i stil til resten.

Nå ligger de delene av rota som ikke ble brukt i går pent innpakka il fermentering i kjøleskapet, og ordet ingefær står øverst på handlelista. jeg gleder meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...