Gå til innhold

Figging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen og jeg har lyst til å prøve figging.

Noen som har erfaring?

Figging er bruk av fersk ingefær analt, vaginalt eller på klitoris.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alf Kaida
Skrevet

Det nærmeste må vel være et par ganger som hun har blitt utsatt for mine orale tilbøyeligheter etter av vi har hatt mat som inneholder tilsvarende krydder. Reaksjonene da tilsier at det trådstarteren beskriver kan være ganske...minneverdig uten å friste til gjentakelse.

Skrevet

Skal ikke uttale meg om ingefær. Men jeg presterte en gang å gå på toalettet rett etter å ha hakket fersk chili... Det anbefales IKKE, kan vi si!!!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Sikkert bra med krydder i hverdagen, men krydder i senga høres ikke like bra ut.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har lest at det er sinnsykt vondt, men har ikke provd selv...

Gjest StoreSky
Skrevet
Sikkert bra med krydder i hverdagen, men krydder i senga høres ikke like bra ut.

:ler: DET tror jeg på!!

Skrevet

Jeg tar på meg jobben som prøvekanin. ;)

Rapport kommer! :sjarmor:

Skrevet

Sorry at jeg ler, men; REVEN som prøveKANIN...?!

Gjest glamourgirl
Skrevet

*veldig liten og flau* Da jeg var yngre og ganske ny i onani-verden hadde jeg lest at peppermynte var bra... :sjenert: Så jeg onanerte med tannkrem på klitten... Jeg hylte og skalv veldig, men ikke nødvendigvis i nytelse.... :sjenert:

Skrevet
*veldig liten og flau* Da jeg var yngre og ganske ny i onani-verden hadde jeg lest at peppermynte var bra... :sjenert: Så jeg onanerte med tannkrem på klitten... Jeg hylte og skalv veldig, men ikke nødvendigvis i nytelse.... :sjenert:

:overrasket::ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

*hvisker* Burde kanskje logga ut før jeg skrev akkurat det... :ler:

Skrevet

Jeg har prøvd! :) Med ingefær mot klitoris og i rumpa...... Ble sinnsykt kåt av det, men dette er nok ikke for de "sarte". Liker du litt s/m, være underdanig osv- så anbefales det!

Gjest glamourgirl
Skrevet
Glammy: Du har dei beste innlegge på KG!!

:ler: Takk for det, ikke så verst du heller, Atta ;)

Skrevet

Forstår ingenting jeg...! For det første har jeg aldri hørt om figging (før nå..) og for det andre...ingefær i analen og klitoris??

Hmm..kanskje er jeg litt uoppdatert. Ikke mange ukene siden jeg for første gang fant ut hva ingefær er (i forbindelse med et mislykket wok-prosjekt). Men nok om det... Hvorfor skal det være godt å bruke ingefær "der nede"?? Hva skjer?

Skrevet

Aldri prøvd, men vet nå hva jeg har å gjøre i kveld. :)

Gjest nyfiken mann
Skrevet

Hvis en kvinne kan bruke ingefær på klitten, så kan vel en mann bruke det ytterst på snabben?

Noen som har prøvd Tigerbalsam da?

Skrevet

*venter sammen med "gjest" på en oppdatering av hva ingefær har med sex å gjøre! hva skjer?? ser for meg en sånn brun klumpeaktig grønnsak? tigerbalsameffekt det er snakk om eller? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...