colazero Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg lurer på om det er noen der ute som kan tipse meg om en bra trenings dvd? Alt av interesse: yoga, aerobic osv...
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Kari Jackeson, Video Vitamin 4....trening med strikk + Video Vitamin 5 Fatburner (denne er den nyeste).
colazero Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2006 tusen takk for tipsene. Skal prøve å bli sprek nå. Tar gjerne i mot fleretips. Takk!!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har kjøpt Tae Bo bootcamp dvd fra tv Shop. Anbefales. Moro og fatburning. Det er en slags blanding av aerobic og kick boksing. Kjempemoro!
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Kari Jackeson, Video Vitamin 4....trening med strikk + Video Vitamin 5 Fatburner (denne er den nyeste). ← Har du prøvd Video Vitamin 5, kjære gjest? Windsor Pilatres fra tv shop ← Jeg har nemlig denne, og den er kjempefin, men av og til kunne det være godt å få trening med mer futt og fart i også
colazero Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har kjøpt Tae Bo bootcamp dvd fra tv Shop. Anbefales. Moro og fatburning. Det er en slags blanding av aerobic og kick boksing. Kjempemoro! ← Den så jeg på reklame på tv-shop for mange år siden, jeg bestillte den. Men den kom aldri, så jeg glemte hele greia. Tror jeg skal prøve den, husker at jeg syntes den så gøy ut. Takk skal du ha!
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Jeg lurer på om det er noen der ute som kan tipse meg om en bra trenings dvd? Alt av interesse: yoga, aerobic osv... besøk www.freewebs.com/pilatestrening gå inn på nettbutikk:)
~Bolla~ Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Den eneste trenings-DVDn jeg har er instruksjon for å bruke en slik fitnessball - veldig bra for å styrke den indre, "lille" muskulaturen i ryggen (og kan brukes for hjemme-styrketrening i tillegg, ifølge DVDn).
Gjest Trening er topp! Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Hei hei! Et annet alternativ til trenings-dvder kan også være Exerto.no - hjemmetrening via internett! ... og det er lett å koble pcen til tven din! Exerto koster 199,- per måned, og da har du tilgang til ca 25 treningsfilmer. Det er blant annet yoga, pilates, styrke, kondis, step, sykkel, kjernetrening, stretching, gravid, guttas time, avspenning med mer! Kanskje det kan være noe for deg? Gå inn og prøv da vel! www.exerto.no
Wildy Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 http://www.collagevideo.com/exercise-dvds/...orkout-dvd.aspx Her er det noe for enhver smak. Veldig kjekt å kunne se klipp fra programmene. Kjapp levering har det vært også.
Mischa Skrevet 19. februar 2008 #13 Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg liker Pump It Up-serien av Ministry of Sound. Det er vel kommet fem ulike DVDr. Denne er også ok, selv om den er litt 90-talls The Body Workout. Har også Pacha Dance, den er ikke like proff og litt dårlig filmet, men den er ganske lang og det er en grei workout. Endret 19. februar 2008 av Mischa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå