Gå til innhold

Tapet- hvor finner jeg stilige, spesielle tapeter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bare tapetsere en vegg, vil ha en spesiell tapet der, med mønster. Prisen er ikke så viktig, i og med at det kun er en vegg. men jeg sliter med å finne butikker som har dette. Regner med at noen av dere her, har kontroll på dette! ;) Blir kjempe glad for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vi har kjøpt noen stilige tapeter. bl.a skal vi ha en vegg med tapet på kjøkkent - den kjøpte vi på interiørland i kjelleren på lillestrøm city. veldig stilig (de har den forresten på en vegg på 'pikene på hjørnet', det var der jeg ble inspirert.) de har en del tapeter på interiørland, og har masse permer med eksempler på taper - hvor de kan bestille for deg.

på maxbo (sagdalen) har de også en del tapeter. men synes de som de hadde i butikken var litt kjedelige. så vi bestilte fra en perm (har utrolig mange hvor du kan få inspirasjon)

Skrevet

Hos Atelier Tyttebæret vil du nok finne mye fint i tapetbøkene.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Her finner du hjemmesiden deres med all info.

På bildene kan det kanskje se litt gammeldags ut, men jeg tror de har masse ulike stiler. Lenge siden jeg handlet av dem, men de hadde en super service.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Åhlens har også noen fine faktisk, ikke så stort utvalg kanskje, men det de har er stilig, og de har tekstiler som matcher.

Skrevet

Jernvarehandelen på Vindern faktisk! Har en del fra Designers Guild og er flinke til å ta en tidsriktige tapeter.

Skrevet

Eller Tannum tekstil ved Nationaltheatret - de har tonnevis med tapeter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...