Gå til innhold

Forhold med en som er "tiltaksløs"?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Hei!

Jeg har ett problem, jeg er samboer verdens snilleste gutt.

Problemet er at han er veldig tiltaksløs. Han vil bare være sammen meg og "dumper" venner og familie sånn at vi skal være sammen. Han er heller ikke den som sier nå gjør vi det basta,det er alltid jeg som skal bestemme.

Dette har ført til at jg har mistet interressen. Noe jeg også har sagt til han. Han har lyst til å pøve å få det til å funke og med å gjøre det, gjør han ihvertfall alt jeg ber han om. Blir sliten av det, og dritlei. Jeg klarer ikke å få meg til å ta det siste steget å gjøre det slutt....,vil ikke såre han mere en jeg har gjort. Vi har ikke hatt sex på 2 mnd, jeg klarer ikke å være intim på noen som helst måte.

Det som også er veldig kjipt er at han svetter veldig mye( er jo i bunn og grunn greit det!) MEN han dusjer kanskje 3 ganger i uka, og det resulterer til MASSE kvisr på rompa. Vet heller ikke helt hvordan jeg skal si at hanmå dusje mere.

Ååååååååååååå..., er så frustrert. HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at han ikke dusjer mer enn tre ganger i uken trenger da ikke ha noe med kviser å gjøre! Noen folk har problemer med kviser, og dusjing hjelper ikke...

Har du snakket med han om at han er tiltaksløs og burde kanskje ha litt sitt eget liv så ikke alt står på deg som du føler? Kanskje greit å gi han en liten sjangs til å bli få til mer tiltak før du gir han skogen?

Skrevet

Jeg må si meg helt enig med chic her. (Og man kan da ikke dusje bort kviser sånn helt uten videre...?)

En PRAT er nok på sin plass her...

Gjest beekeeper
Skrevet

Jeg tror det med dusjingen er noe du legger ekstra godt merke til ettersom du tenker negativt på forholdet og han allerede.

For at dere skal klare dere, må det nok skje en forandring. Du er lei, rett og slett og må be han om å skjerpe seg. Men jeg tror det vil ta litt tid og at det ikke er så lett for han, man kan ikke forandre seg så lett. Håper dere får det til, og at det ikke er slutten!

Skrevet

Han høres jo grei ut sånn ellers, så har dere pratet ordentlig om dette? Jeg er enig i at du brude gi det en sjanse til.

Kanskje han ikke er klar over at det lukter svette av han selv, så du kan jo prøve å si det litt forsiktig, så kanskje det kan bli en løsning på det hvertfall.

Håper det ordner seg.

Skrevet

Selvfølgelig har kviser med at man ikke dusjer. Når man går undt med trang bukse og svetter og ikke dusjer blir jo huden irritert. Men det er jo ikke det som er det største problemet.

Har snakket med han., sagt at han MÅ finne på noe uten meg, men det vil han ikke. Han sitter hjemme og venter på meg til jeg kommer hjem.

Hvis jeg gjør noe han ikke liker (som er ofte, ikke med vilje)

Så begynner han å furte som en liten unge, skjønner dere hva jeg mener.

Jeg orker ikke mere.., men har ikke hjerte til å kaste han ut...

Gjest beekeeper
Skrevet

Jeg synes det virker som at du ikke gidder å prøve en gang. Da må du slå opp med han, du kan ikke dra det ut lenger. Da vil det bli bare mer og mer sårende for hans del. Vær litt ansvarlig, enten er du glad i han og vil gi han en sjanse, eller så bør du gjøre det slutt, og uansett hvor mye en gutt ikke dusjer eller er tiltaksløs så fortjener han ikke å ha en kjæreste som ikke vil være sammen med han?

Skrevet
Selvfølgelig har kviser med at man ikke dusjer. Når man går undt med trang bukse og svetter og ikke dusjer blir jo huden irritert. Men det er jo ikke det som er det største problemet.

Har snakket med han., sagt at han MÅ finne på noe uten meg, men det vil han ikke. Han sitter hjemme og venter på meg til jeg kommer hjem.

Hvis jeg gjør noe han ikke liker (som er ofte, ikke med vilje)

Så begynner han å furte som en liten unge, skjønner dere hva jeg mener.

kviser trenger ikke ha NOENTING med dusjen å gjøre! Tro meg, jeg vet! Men prøv å vei, fortell han dusje hver dag så forsvinner de nok :ironi:

Skrevet

Det hjelper hvertfall ikke å gå rundt å lure på det. Du må ta et valg. Jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig, men om du har prøvd å prate med han, og det ikke hjelper, så er det kanskje ikke noe annet å gjøre enn å gjøre det slutt.

Eller så kan du si at du trenger en pause. Dra til familie eller venner en helg, og la han tenke over saker og ting. Da skjønner han at det er alvor.

Skrevet

OK.

:forvirret:

Skrevet
kviser trenger ikke ha NOENTING med dusjen å gjøre! Tro meg, jeg vet! Men prøv å vei, fortell han dusje hver dag så forsvinner de nok

Det vet jeg og for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...