Gå til innhold

Hvordan få bølger i håret?

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_inger_*

permanent er ikke lenger hva den pleide å være, jeg har tatt to forskjellige permanenter det siste året og det ble kjempefint! ingen kjerringkrøller! det finnes mange forskjellige metoder for forskjellige krøller, ta med bilde til frisøren å si hva du vil ha :)

ellers er det noe som heter bølgetang man får kjøpt hos frisøren til ca 800 kr, det skal jeg skaffe meg :)

ellers så funker det veldig bra å snurre opp håret som du ha hørt tidligere :) bare ikke la det være for vått, for da er det vansklig å få det helt tørt, for det om man bruker hårføner! og bruk skum mens det er oppsatt, og spray når det er tatt ned, da holder de seg lenger :)

-inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Saltvannsspray har jeg ikkje prøvd. Hvilken type bruker du, Fashion Faux Pas?

Snurre opp håret fungerer ikkje så bra som jeg skulle ønske. Bølgene blir ikkje jevne og det ser bare teit ut :sur:

Litt skeptisk til å permanent, for det finnes mye stygg permanent ute og går, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo dritskummelt ut med permanent.

Jeg husker jeg også hadde det. Det var stas da, men det var jo en annen tid.

Det høres veldig fristende ut å prøve en permanent som gor deg myke bølger og ikke krøller.

Søren - vi skulle hatt en prøvekanin her! Noen som melder seg??  :ler:

Jeg har vært prøvekaninen!

Tok for en par uker siden.

Håret mitt fra før var rett men noe fall her og der, ikke noe spesielt.

Da jeg tok permanent var det fint først, men dagen etter var nesten alt ute, litt krøller.

Håret var ikke spesielt slitt egentlig, men en del floker noe det aldri pleier å være.

Som den sterkeste permanenten et par dager senere og satt lengere i, litt bedre resultat men mye av det gikk vekk etter et par dager.

MItt hår har aldri holdt på krøller eller noenting så det er sagt, men likevel.

Fikk fatt på en metode å ikke greie det, og bruke litt spray osv. Da fikk jeg masse krøller og greide håret sånn 2 ganger i mnd. Men da det var tide på å farge håret igjen greide jeg det skikkelig nøye noe som tok omtrent 20 min. Mista masse hår, og det gjorde jeg de neste 2-3 ukene, men nå har jeg drete i hele permanenten.

Jeg har slitte tupper som jeg klippet vekk, og når jeg skal vaske håret bøyer jeg meg forover og greier det, vasker det har i balsamkur og så skyllder det.

Vasker håret også på huet of så fhøner det og greier det på huet.

Da slipper jeg masse floker ved at håret slenges frem og tilbake. Stress med funker.

Ellers retter jeg håret ofte.

Men ikke dermed sagt at dere får dette..

Men bare at hvis det ikke funker 1 gang, ikke gjør det en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_inger_*

jeg fikk kjempefine myke bølger av permanent hvertfall, og jeg skjønner at du er skeptisk, men det er snart 2007 ikke 1985 ;) og permanent er faktisk ikke hva det en gang var! med unntak av "prøvekaninen". jeg ble hvertfalll helt fantastisk på håret. men du gjør som du vil ;)

da er fortsatt bølgetang (myke krøller) eller krølltang (korketrekkere) et alternativ.

-inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har mye og si på håret fra før.

Mange før fine bølger, men de som har mitt hår burde ikke.

Da jeg var liten krøllet mamma håret mitt og når hun hadde krøllet det siste av håret mitt, var halve håret nesten uten krøller :(

Det holder bare ikke, og jeg må innse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...