Mookie Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Åhhh... Det er så kjedelig, knakk kragebeinet i helga, å sitter nå med armen i fatle Noen som har vært ute for det samme og vet hvor lang tid det tar før det gror?
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har. To ganger faktisk. Det gjør sykt vondt, ihvertfall hvis det er skikkelig brudd og ikke bare brist. Jeg gikk med åttetalltsbandasje i åtte uker begge gangene. Var skikkelig jævlig, greidde ingenting......... Stakkars stakkars deg
Mookie Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 Uff da, du har nok vært mer uheldig enn meg ! Mitt var ikke knekt rett av heldigvis, så da kan jeg jo regne med at det går noe fortere vil jeg tro ? Men det gjør vondt, også så vanskelig å få gjort noe Det å kle seg er jo rene sirkus forestillingen
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Ja det ble mye skjorter og skjørt, lite trange gensere gitt Å legge seg ned i sengen var en kjempejobb husker jeg... Vaske håret var en umulighet........
Mookie Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 Hihi, ja her går det i skjorte og treningsbukse uten glidelås og knapper! Synes det er verre å stå opp av sengen enn å legge seg jeg , men det er jo veldig ubehagelig å skulle ligge rett ut på ryggen hele natta uten å kunne bytte stilling også Men heldigvis så går det jo over
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 ja, og om noen måneder tenker du tilbake og grøsser, men da er det jo over
manducabulla Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Åh, kravebein er noe av det vondeste man kan knekke. Jeg klarte ikke bevege på meg i det hele tatt, fikk vondt i kravebeinet om jeg så mye flyttet på tærne.. Og hvis man blir overrasket, trekker man jo på skuldrene, og da.. Jaa, jeg husker den tiden jeg hadde knukket kravebeinet mitt, og en fugl kom flaksende mot meg i full fart og jeg ble skremt. Er ikke noe særlig, men det er ikke noe annet å gjøre enn å slappe av, og smile over det at det faktisk gror en gang
miow Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Hvordan greide dere å knekke kravebeinet? Dette vil jeg helst unngå :hår: Og en stor god bedring- til trådstarter!
Mookie Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2006 Takk for god bedring ønske Jeg falt sammen med hesten min, han slo seg også stakkar, men ser ut til at det gikk greit med han alikevel
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg gikk på ski andre gangen.... Første gangen var jeg relativt liten og skulle ta salto baklengs. Det gikk ikke så bra og anbefales ikke
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 Å det er vondt. Var vel bare 5 år jeg, men husker det enda. God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå