Gå til innhold

For gammel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 33 år, men føler meg som en 25 åring, og ser ut som en 25 åring, jeg begynner å føle meg litt for gammel til å gå på byen, eller synes det er helt rart at jeg fremdeles synes det er like moro å gå på pub og disco som da jeg var 25 år, er det bare meg, eller er det flere? er jeg unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gå på byn til jeg blir gammel, kanskje ikke til kl 3 om natta men en tur på pub i ny og ne har jeg ikke tenkt å slutte med, en må da bare finne steder som passer sin aldersgruppe.

Mine foreldre går enda på byen og er nærmere 50. Greit, de går ikke på byen som de gjorde da de var 25, men tar seg en skikkelig runde i ny og ne. Trodde ikke byen hadde en aldersgernse, treffer da folk i alle aldre når jeg er på byen i all fall.

Er en forresten gammen når en er 33? Voksen ja, men for gammel til å gå på byn? Det er ikke før en er 50-60 at en skal si at en er ung til sinns, er en 33 er en enda ganske ung generellt.

Skrevet

takk for svar! følte meg plutselig ikke så gammel, er bare veldig nysgjerrig på hvordan folk ser på dette med å gå på byen og hva folk synes om dette! ;)

Skrevet

Foreldrene mine (i 50åra) tar seg også en tur på byen i ny og ne. De drikker seg ikke drita og går på disco da, men tar noen pils på steder hvor de møter venner og kolleger på sin egen alder. Jeg synes ikke de er for gamle til å gå på byn, men de er for gamle for visse utesteder. Ville ikke møtt mamma på mine stamsteder!

Men 33 år er ingen alder.. kanskje du føler deg litt gammel hvis du henger på studentstedene, men det finnes da plenty av barer hvor 30åringer henger.

Skrevet

Dette hørtes da helt vanlig ut. Livet er ikke over når man har rundet 30 ;)

Jeg synes kanskje det er merkelig med mennesker som kan gå skikkelig på fylla HVER fredag og lørdag og fortsatt like det når de er 40, men hver sin lyst.

Skrevet

Nei livet er vel ikke over, jeg tror jeg fikk en 30 årskrise, som jeg enda ikke har kommet over ;)

Skrevet

Jeg er over 40 og er stadig på byen.

Ofte så møtes vi noen venninner på cafe eller pub. Har noen faste steder vi går og der er det ofte konserter. Ofte på uterestaurant i sommerhalvåret. Sjeldent jeg er på nattklubb, men det hender. Da danses det alltid ;) Drar fra byen gjerne ved 2-tida. Da er jeg mettet.

Gjest Bellatrix
Skrevet
takk for svar! følte meg plutselig ikke så gammel, er bare veldig nysgjerrig på hvordan folk ser på dette med å gå på byen og hva folk synes om dette! ;)

Det kommer helt an på. Å dra på byen hver fradag, lørdag og kanskje en ukedag eller to synes jeg hører hjemme blant de i begynnelsen av 20-årene. Å dra på byen av og til er helt normalt seolv om man blir godt voksen.

Skrevet

Jeg er 26, straks 27, og liker fremdeles en real pub runde. Jeg har aldri vært et utpreget fest menneske, men det er veldig ok å ta fredagspilsen eller en real lørdagsfest. Er sjelden ute på typiske danse-utesteder, mer rolige pubèr hvor man kan ta en pils og prate.

Har stort sett venner som er yngre enn meg, jeg antar det påvirker meg til en viss grad :)

Skrevet

Jeg begynte å føle meg for gammel til diskotek i 25 års alderen. Å gå på pub, kan vel folk i alle aldre gjøre. Jeg synes kanskje det ser litt merkelig ut med folk i 40 årene som er på diskotek, men det er meg da...

Skrevet

Her er det to utesteder like i nærheten, og på begge de plassene blir man sett rart på om man er over 30. Om man så i tillegg prøver seg på dansegulvet, så er det nesten slik at resten av folket (20-åringer for det meste), stopper opp for å se på antikviteten som shaker løs. :forvirret: Jeg er enda ikke 30, men mange av vennene mine er langt over.

Så det blir til at man drar litt lenger unna, til et sted med mer voksent gjennomsnitt, eller har hjemmefester.

• Liker 1
Skrevet

Man blir da vel aldri for gammel til å gjøre det man har lyst til? Livet er kort, og har man som 30-40-50-åring eller hva det er lyst til å gå på byen så gjør det!

Er selv 39, og er vel ute en gang i uka i snitt tenker jeg - vanligvis lørdager. Men det blir pubing da, ikke noe disco på meg. Men det har forsåvidt ikke noe med alder å gjøre, har aldri likt meg på disco.

Skrevet

Ja, du er jo så gammel at det er nok best at du begynner å grave deg ned med en gang nå. :ironi:

Skrevet

Nei er vel ikke sååå gammel da, men har aldri likt å bli eldre, jeg frykter alderdommen og hva den gjør med utseendet, sånn er jeg bare, men skal prøve å tenke positivt- :ironi::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...