Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er en mann som lurer veldig på hva dere kvinner bruker under støpebukser? Det er en fin tid vi nå går i møte med julebord og andre begivenheter hvor kvinnene er vakkert pyntet. Jeg spør av ren nyskjerrighet da dette er noe jeg alltid har lurt på. Uvitende.
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Det du egentlig lurer på er om vi går uten truse, ikke sant?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Det du egentlig lurer på er om vi går uten truse, ikke sant? ← Egentlig og egentlig ikke. Det finnes jo så mange modeller. Noen ser jo ut som det er truse i stoffet, og det vel en kile i skrittet på de fleste modeller. Håper du forstår bedre hva jeg mener.
Nelle Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Vi bruker ikke strømpebukser i det hele tatt. Vi bruker strømpeholdere m/strømper. Truse eller ikke avhenger av dagsformen og hvilke kjole/skjørt/bukse man bruker. Nelle
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Vi bruker ikke strømpebukser i det hele tatt. Vi bruker strømpeholdere m/strømper. Truse eller ikke avhenger av dagsformen og hvilke kjole/skjørt/bukse man bruker. Nelle ← Nå er du inne på det jeg lurte på. Det er kanskje naturlig å tenke på hva som er under et pent festantrekk. Man gir jo ofte komplimeter vedr. en pen kjole ol. Jeg ville jo tro at når en dame pynter seg til en større anledning vil de også at det som er under, og ikke synes for gud og hvermann, er like lekkert. Jeg ville tro at det å føle seg sexy ville gi et godt selvbilde. Derav min nyskjerrighet.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Stakkars gjest. De fleste av oss bruker bare stay-ups eller strømpeholder hvis vi "vet" at vi har en mann som skal få se det. Å stå og hutre i taxikøen etter et julebord med frossen mus er ikke det herligste, liksom.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Åhå, jeg må bruke truse uansett, for jeg er utrolig flink til å ikke ta hensyn til at jeg har skjørt/kjole på. Sitter i så mange rare stillinger, samt hopper og klatrer sånt rundt at en pen truse og helst tjukk strømpebukse utenpå er helt nødvendig Jeg er ikke interessert i flashe "herligheten" til gud og hverman.
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Stakkars gjest. De fleste av oss bruker bare stay-ups eller strømpeholder hvis vi "vet" at vi har en mann som skal få se det. Å stå og hutre i taxikøen etter et julebord med frossen mus er ikke det herligste, liksom. ← Jepp.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er en mann som lurer veldig på hva dere kvinner bruker under støpebukser? Det er en fin tid vi nå går i møte med julebord og andre begivenheter hvor kvinnene er vakkert pyntet. Jeg spør av ren nyskjerrighet da dette er noe jeg alltid har lurt på. Uvitende. ← hvis det er strømpebukse du mener, så er svaret joggedress. Er det derimot støpebukse, er det lakktanga, med paljetter og innlagt vibrator
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Hva vi bruker under strømpebukse?? Jeg skjønner ikke spørsmålet, hva er alternativene, liksom? Tror nok de aller fleste bruker en truse i en eller annen variant under strømpebuksa, du! Tror ikke det er så mange som bruker noe annet under strømpebuksa. Skidress?? Tror heller ikke det er så mange som går truseløse under strømpebukse. Noen liker stay-ups bedre enn strømpebukse, og da er det vel større sansynlighet for truseløshet, men de fleste bruker nok truse da også.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Bruker helst stay-ups med mindre jeg bruker et kort skjørt nå på vinteren. Så klart bruker jeg truse under, jeg gidder da for søren ikke ha utflodbremsespor i strømpebuksa? (beklager hvis jeg spolerte løknappinga. Så klart bruker jeg stay-ups uten truse til mitt rumpekorte skjørt, og jeg er inne på toilettet hvert 5 min og masturberer. Var det bedre?)
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Skjønner dere ikke jenter, at det er en pervo som sitter og leser og runker samtidig? ...og mange andre innlegg
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Løøøøkeløk... Ikke akkurat første gangen denne tråden er startet... Du, strømpebuksefetishen - noen av oss bruker strømpebukse og noen ikke, gå på matbutikken og kjøp deg en som du kan tre over hodet. Men ikke gå ut med den på, da blir du nok litt uglesett. (Og kanskje arrestert)
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 Skjønner dere ikke jenter, at det er en pervo som sitter og leser og runker samtidig? ...og mange andre innlegg ← Om det så er? Er det en katastrofe?
Gjest Gjest_AnnA_* Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 Hvis folk vil runke mens dem ser på strømpebukse, så er det greit for meg. Jeg synes heller ikke andre jenter i gallakjoler og strømper er helt ulekkert heller. synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Beklager hvis jeg skuffer deg, men jeg tror dette egentlig er veldig lite spennende. Med mindre det er snakk om stay-ups, så har de fleste strømpebukser et mørkere parti fra lårene og oppover, og korrekt- en liten kile i skrittet. Ser du nærmere på disse strømpebuksene, er de egentlig fordømt usexy- og hva verre er, den store majoriteten bruker truse under. ← Skjønner at jeg er litt pervers. Liker faktisk best når kvinnen har gjerne en hvit truse under strømpebuksen:-)
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 25. oktober 2006 #18 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg runker min 12 cm lange klitt nå, for det har jeg sett på tv alle vi kvinner har. Runk og sprut, sprut helt til vesterålen!
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 25. oktober 2006 #19 Skrevet 25. oktober 2006 Det var voldsomt som sarkasmen rådet her inne...
Gjest Shoreh Skrevet 25. oktober 2006 #20 Skrevet 25. oktober 2006 Det var voldsomt som sarkasmen rådet her inne... ← Å nei, Tore, 55 år fra Halden er lei seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå