Gå til innhold

Mislykket klipp

Anbefalte innlegg

Gjest Skamklipt_Gjest
Skrevet

Hei! For vel en måned siden klippet jeg meg, og det ble alt annet enn jeg hadde håpet på.. det var passe langt, jeg var

sparemodus, ønsket meg langt hår lenge. for å gjøre en historie kort (kort ja! hehe nøkkelordet!) så tabbet frisøren min seg ut,

og det ble myyyye kortere enn avtalt stuss... jeg fikk reduskjon på prisen. jeg tenkte at det får gå litt tid, så blir jeg nok

vant til det. og jeg har prøvd, virkelig! men jeg passer rett og slett ikke frisyren slik den er nå. når jeg har det løst, ser

jeg ut som en fotball; jeg ser ut som en gammel tante!!så jeg snurper det bak i en liten hestehale og har klemmer..og venter på at det skal bli langt...:(

uff. er det noen som har noen tips? bør jeg gå til frisøren og klage igjen?? eller har det gått for lang tid? og vil ikke klippe meg mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forferdelig kjedelig å gå misfornøyd ut fra frisøren.. spesielt om håret ditt vokser veldig sakte ut igjen..

Jeg vil tro at det er for sent å dra tilbake for å klage nå, men noe du kan gjøre er å dra tilbake for å friske opp frisyren. Gjøre den røffere eller freshe den opp, slik at den ikke ser "tantete" ut som du skrev.

Men det betyr jo at håret blir enda kortere...og vet vil du vel ikke?

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet til det vokser ut igjen :)

Skrevet

Et alternativ er jo å ta på extenstions mens håret vokser ut igjen.

Skrevet

Til TS: Hva med å bruke voks eller andre stylingprodukter i håret og rufse det til? Med øreringer i tillegg så ser det ikke så "guttete" ut....jeg hadde det iallefall sånn i en periode ;)

Et alternativ er jo å ta på extenstions mens håret vokser ut igjen.

For å få hair extensions må håret være minst 10 cm. Og det holder 4-6 mnd, sliter veeeldig på håret og koster mange, mange tusenlapper. Anbefales ikke...

Så igjen til TS: Det er mange kule frisyrer til kort hår. Gå til en frisørsalong og kikk i bladene der, eventuelt spør en frisør om råd. Siden du har det såpass langt at du kan ha det i en hestehale bak, så har du egentlig mange muligheter. Hva med en 20-talls dreis, sideskill og bølger? Det er skikkelig kult!

Det er desto mindre kult å snurpe det bak i en strikk og feste med mange spenner. Det er kjedelig og tantete, det :forvirret:

(Sorry, vet at mange har håret sånn, og spesielt når man sparer til lengre hår, -men det er jo ikke fint!...)

Hilsen meg som også sparer, og som er kommet ned til skuldrene nå :)

Skrevet

kanskje det hjelper å tynne ut håret litt...? men, om det er noen trøst, så er guttesveiser på jenter VELDIG moderne nå, og jeg synes det er kjempetøft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...