Gjest utlogget nå Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Han vet brukernavnet mitt, så jeg må forhindre at han snoker! Jeg er helt blank på hva jeg kan gi ham i julegave. Fødselsdag har han også snart. Han er interessert i data, men jeg aner ikke hva han trenger eller kan trenge (selv ingen peiling, bortsett fra å bruke Word og Internet!) Han liker rare ting, men skapene hans er fulle. Klær er vanskelig, han har mer enn nok og foretrekker egentlig å kjøpe selv. Jeg har ikke så god råd, og så gavene bør ikke være så dyre, men gode. (Vi har heller ikke tradisjon for å gi hverandre dyre gaver). Helt blank er jeg. Noe hjelp å få der ute?
Jerle Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Data ol.: Minnepenn, dvd-brenner, ny harddisk, duppedingser til mobiltelefonen(Som handsfree, bluetooth, minnebrikke etc.) skjermkort, spill, nytt tastatur/mus, liten DVD spiller som også kan kobles opp i bil, GPS(dyrt!). Kommer ikke på mer i farta. Ellers er det vanskelig å komme med tips ut i fra at du sier han liker rare ting Men et abbonement på et blad han liker, feks. datablad.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Ok, jeg skjønner at den var litt vrien. Med rare ting mener jeg at han kan bli fascinert av de merkeligste ting. En slik rar, myk ball med gummifølere på som lyser når den kastes, f.eks. Eller en blomsterpotte i Halloween-design (om man kan kalle det design... ) som blomker og lager rare lyder når man trykker på en knapp. Han har bevart barnet i seg, for å si det slik. Eller også slikt magnetleketøy. Disse kulene og må stengene som man kan bygge ting av. Ellers liker han han det meste av elektriske ting. Jeg forstår jo ikke helt hva man trenger to dvd-spillere til, men den ene har visst noe den andre ikke har, og den andre må han også beholde. Slike ting. Samtidig er han av typen som går og grunner lenge på hva slags mp3-spiller han vil ha, og som egentlig elsker å lese tester og oppholde seg timesvis i slike butikker for å sammenligne og overveie. Datablad har han alt fått, men egentlig liker han nok best å stå og snoke i bladhyllene og kjøpe forskjellige datablad hver måned, for da kan han finne det med de beste temaene den måneden. Ikke så lett for en som ikke har peiling å kjøpe noe som faller i smak da...
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Her kan du i allefall finne rare ting: http://www.amobil.no/artikler/dingser_og_d...e_dingser/27230
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Her er det også mye rart, bl.a. denne gyroballen som visstnok er kul. http://www.miss-gadget.net/product_info.ph...d5488d4ce8db99a
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Her er det også mye rart, bl.a. denne gyroballen som visstnok er kul. http://www.miss-gadget.net/product_info.ph...d5488d4ce8db99a ← Den har han allerede! :ler: De japanske dingsene var jo fantastiske, men å finne dem blir litt verre. Skal titte litt mer rundt, det var en del morsomme i ideer til tilleggsgave på de sidene, men jeg håper dere kan hjelpe meg videre med en litt mer seriøs og nyttig gave også. Ikke bare noe han ler seg skakk og og bruker tre ganger, liksom. Nyttig er jo ganske relativt..
lillesky Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Tenkte også på den gadget-siden, der må du jo finne noe. Hva med en maurfarm som han kan ha på jobb (hvis han har kontor)? Tenker den vekker oppsikt. Hva med tomme dvd-plater? Siden han har to dvd-spiller så bruker han kanskje sånt? Ikke så veldig personlig gave, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå