Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #1 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tips til steder som har knallfint og sterkt papir, og fine bånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. oktober 2006 #2 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har kjøpt et fint papir på Panduro, men du har sikkert sett de som de har der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 23. oktober 2006 #3 Del Skrevet 23. oktober 2006 *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 23. oktober 2006 #4 Del Skrevet 23. oktober 2006 IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Del Skrevet 23. oktober 2006 Bruker å pakke inn i silkepapir eller legge i eske først om det er ting som kan komme til å "bryte ut" av papiret. Var nettopp på Ikea og der har de kjempefint papir. Møbelringen har også et kjempefint papir med et slags "fløyelsmønster" i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. oktober 2006 #6 Del Skrevet 23. oktober 2006 IKEA ← Ikeapapiret er like holdbart til å pakke inn gaver med som dopapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 23. oktober 2006 #7 Del Skrevet 23. oktober 2006 Smart Club. De har kjempefine pakker med papir som matcher hverandre, kort og bånd + pynt til å sette på. Utrolig lekre sett, masse papir og herlige farver. Jeg har hatt lilla tema, rødt og grønt, gull, og rødt hvitt og blått. I år så jeg herlig papir med det fløyelsmønsteret som ble beskrevet over her på Skeidar. Vurderer det med knall røde silkebånd på til alle gavene. Bruker å kjøpe gaveesker på Biltema! De er billige og pakkene blir så fine når alle står i stabel og er i eske! Litte amerikansk, kanske...men jeg liker det sånn. Jule Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 25. oktober 2006 #8 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kjøper faktisk på Binders... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snikkelora Skrevet 25. oktober 2006 #9 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kjøpte fint papir på ike i hvitt og sølv.. Ingne problemer med holdbarheten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 25. oktober 2006 #10 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ikke så aktuelt egentlig men jeg kjøpte lekkert papir i england i desember i fjor. Glad jeg har masse igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 25. oktober 2006 #11 Del Skrevet 25. oktober 2006 Panduro har god kvalitet på gavepapiret. det er ikke så aller verst på europris i år heller. Samme med båndene. Plantasjen har masse fine og tykke bånd, men papiret der er veldig varierende. Noe bra og noe dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #12 Del Skrevet 26. oktober 2006 Binders, et par mellomstore ruller. De holder et par år- Tykt papir osm ikke skrukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest squeeky Skrevet 26. oktober 2006 #13 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg skal kjøpe på SMART Club...utrolig mye fint...og billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #14 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg skal kjøpe tykke bånd på jysk. en rull på 5 meter kostet 5 kr i fjor, andre steder som f eks plantasjen selger de til 19,90. håper de har i år også! er s lekkert, da trenger ikke papiret koste all verden heller, og kan godt være ensfarget. barnepapir kjøpte jeg på europris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. oktober 2006 #15 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kjøper det som regel på Ikea da vi alltid tar en tur der før jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. oktober 2006 #16 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har kjøpt på Ikea: - 2 røde ruller med forskjellige mønster - tykke bånd - vanlige bånd og rosetter - små pakker som skal festes på gavene - små esker (til små gaver) med nisser på Også har jeg endel julepapir og pynt fra før av som jeg skal bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 30. oktober 2006 #17 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg skal kjøpe på SMART Club...utrolig mye fint...og billig ← Selger de slikt på nett også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 30. oktober 2006 #18 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ikeapapiret er like holdbart til å pakke inn gaver med som dopapir. ← Noe av det kan ha skikkelig pyton kvalitet, men jeg har vært veldig fornøyd med det meste jeg har kjøpt av gavepapir derfra! Stor forskjell fra papirtype til papirtype. Jeg kjøper på IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå