Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Hvorfor stjal du hjetet mitt når du allikevel er opptatt. Hvorfor kunne du ikke bare la meg være ifred? Hvorfor gjør du alt riktig, når du allikevel ikke kan være med meg? Hvorfor hørte du ikke etter når jeg sa jeg ikke ville rote meg borti en gift mann? Hvorfor lot jeg meg lure? Hvordan? Etter to måneder vet jeg fremdeles ikke.... Hvorfor savner jeg deg? Du er jo ikke min og kommer aldri til å bli det. Hvorfor klarer jeg ikke å slutte å tenke på deg? Når går det over? Ikke kom hit mer, ikke ring eller mail meg. Bli der du hører hjemme og la meg få tilbake livet mitt!
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hm ja hvorfor? Du må nok få mere styrke jente Ikke være så svakelig for opptatte menn, skjønner ikke dere jenter som er SÅNN
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har viljestyrke.... men det er ikke lett når han aldri lar meg være ifred. Jeg har ikke vært med ham etter at jeg fikk vite han var gift, men ikke alltid så lett å vite det av seg selv da
kamela Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Ikke åpne mailene, ikke svar på telefonen, send han en mail om at du vil være i fred. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå