Cassandra Skrevet 29. januar 2003 #21 Del Skrevet 29. januar 2003 Det eneste jeg har merket av kjøpepress fra mine barn, er at min eldste sønn mener at han trenger DE fotball skoene for å score mål. Han har noen veldige begrunnelser for dette, og alt er hentet fra reklamen. Utenom dette så går han og hans kompiser i treningstøy, for det er det mest behagelige å spille fotball i. Min sønn har mange velstående venner, men jeg ser at de barna går i de samme slitte fotball klærne som min sønn. (Ingen foreldre som gidder å dresse barna sine opp når det blir ødelagt av gress og grus likevel) Jentene mine på (snart) åtte og ni er ikke opptatt av klær annet enn at de skal SE fine ut og føle at klærne er gode å ha på seg. Merke klær har de ikke peiling på enda. Det som bekymrer meg mer er jentene mine sitt ønske om å ha en badevekt i huset. Det bekymrer meg at min ni år gamle datter mener at hun bør veie mindre. Hun er en helt flott jente som slett ikke kan unnvære noen kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå