Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2006 #41 Del Skrevet 23. oktober 2006 Helt og fullstendig enig. Ikke bare er det urettferdig, men det virker også ganske tanketomt... Men som sagt, jeg gjorde meg selv til djevelens advokat her- og for de som synes det er urettferdig å bli utelatt, så kan jeg skjønne det også. ← Så er det de som skjønnmaler det "uproblematiske" forholdet til eks'en for at den aktuelle ikke skal bli skremt, mens sannheten først kommer fram etterhvert. Jeg var ikke skeptisk til menn med barn, men ble det av erfaring. Sier ikke at alle har samme erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #42 Del Skrevet 23. oktober 2006 Så er det de som skjønnmaler det "uproblematiske" forholdet til eks'en for at den aktuelle ikke skal bli skremt, mens sannheten først kommer fram etterhvert. Jeg var ikke skeptisk til menn med barn, men ble det av erfaring. Sier ikke at alle har samme erfaring. ← Hold tunga beint i munnen nå. Du er vel ikke først og fremst skeptisk til at mannen har barn, men til at han har en eks som ikke er håndterlig? Men det er greit nok det, utelater du menn med barn er det mindre sjanse for at en eks skal lage problemer, men du har ingen garantier da heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #43 Del Skrevet 23. oktober 2006 Egentlig, når man leser igjennom denne tråden og et par andre- så burde ikke noen date noen ← Joda, det er bar vi bitre kjerringene som koser oss med misnøyen her inne på KG. De andre er ute og dater og blir forelsket i menn som har barn og ekser som ikke ødelegger. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #44 Del Skrevet 23. oktober 2006 Folk har ulike preferanser for hva som er viktig for dem i valg av kjæreste, ser ikke at barn/ikke barn er noe edre eller verre preferanse enn alle mulige andre? Selv ville jeg ikke hatt barn/ikke barn som noe preferanse hvis jeg var i den situasjonen. Men jeg tror kanskje jeg ville syntes det var et bittelite pluss med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2006 #45 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hold tunga beint i munnen nå. Du er vel ikke først og fremst skeptisk til at mannen har barn, men til at han har en eks som ikke er håndterlig? Men det er greit nok det, utelater du menn med barn er det mindre sjanse for at en eks skal lage problemer, men du har ingen garantier da heller.... ← Nei, det vet jeg. Problemet er heller det at man kan bli så prega av et sånt forhold at bare tanken på en mann med barn er skremmende. Det er irrasjonelt, jeg vet, men det har dessverre blitt sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #46 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei, det er nok personligheten din det skorter på... Er det så mye bedre?? ← Hallo i luken madamm. Ingen mennesker som sitter med noe fasit. Hva andre måtte mene det skorter på av både personlighet, bagasje osv bryr eg meg pent lite om. Dere som mener at jeg forblir singel fordi jeg har ett barn, er det mulig å bli til de grader så fordømt overfladisk. Det er ingen som har noe fasit her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #47 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hallo i luken madamm. Ingen mennesker som sitter med noe fasit. Hva andre måtte mene det skorter på av både personlighet, bagasje osv bryr eg meg pent lite om. Dere som mener at jeg forblir singel fordi jeg har ett barn, er det mulig å bli til de grader så fordømt overfladisk. Det er ingen som har noe fasit her. ← Ja, hallo i luken, det var faktisk ironi, vennen I dag blir alenemødre kronprinsesser, så ta det rolig. Mange, mange synes det er OK med "barn fra før". Itt no knussel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #48 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, hallo i luken, det var faktisk ironi, vennen I dag blir alenemødre kronprinsesser, så ta det rolig. Mange, mange synes det er OK med "barn fra før". Itt no knussel! ← Det er håp! Snillt av deg å svare slik-respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. oktober 2006 #49 Del Skrevet 23. oktober 2006 Personlig ville jeg blitt mye mer skremt av den mannens reaksjon/temperament enn av at han hadde barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #50 Del Skrevet 24. oktober 2006 Var det i denne tråden vi gutta ble oppfordra til å date alenemødre mon tro... * tusler videre * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #51 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis jeg er så heldig og treffer kjærligheten så bryr deg meg ikke om det er barn fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #52 Del Skrevet 25. oktober 2006 Merkelig reaksjon fra denne karen. Nå er det vel ikke slik at menn med barn trenger å bekymre seg. Statistikken viser jo at kvinner velger nettopp disse for å få flere barn. Kanskje det er fordi kvinner "slåss" om de beste kandidatene? Trenden er i alle fall at flere kvinner får barn med færre menn - og de barnløse mennene blir stadig flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå