Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har hatt et hett turbulent forhold til en jente i ca 6 mnd. Problemet er at hun er gift. Mannen hennes er kjempesnill i følge henne selv. De har et barn sammen. Årsaken til at hun ikke ønsker å forsette forholdet med han, er at hun rett og slett ikke elsker han lenger.

Hun lovet meg helt innledningsvis i vårt forhold og fortelle mannen om at hun hadde funnet en annen. Det gjorde hun aldri. De har bodd sammen i hele denne perioden vi har vært "sammen". Det gikk veldig inn på meg at hun ikke tok et oppgjør, og brøt ut fra det forholdet hun hadde. Jeg var ukomfertabel med at hun var utro mot sin ektemann. Hun burde det minste ta en pause fra han (som hun også hadde lovet meg) Forstår at det er tøft for henne å ta en slik besluttningen, med barn og det hele innvolvert. Men å leve i et dødt utro forhold er vel ikke noen tjent med.

Hun ville ikke flytte sammen med meg, men bo for seg selv en periode. Inntil vi fant ut om vårt forhold var noe å bygge på. (Noe også jeg støttet 100%)

Jeg lovet å hjelpe henne økonomisk og praktisk.

Jeg har aldri vært så forelsket i en jente, og vært så lykkelig den første tiden vi var sammen. De to siste mnd har interesssen fra hennes side vært heller laber. Til tider har hun hatet meg. Andre dager sier hun: jeg kommer aldri til å elske noen slik jeg har elsket deg.

Hun klarer rett og slett ikke forlate sin mann, fordi hun da vil syntes så synd på han. I følge henne selv er han verdens beste venn, og pappa. Han er akkurat den samme som han var når de giftet seg. Det er hun som har forandret seg. (hennes egne ord)

Hun sliter noe hemningsløst psykisk med hva valg hun skal ta i livet sitt. (Dette har selvfølgelig preget meg psykisk også.) Vet nesten ikke fra dag til dag hvor jeg har henne, og det tror jeg ikke hun vet selv heller.

Inntil for to uker siden, er det gått flere uker uten at jeg hørte noe fra henne. Jeg tok ikke kotakt over hodet. Jeg var lei henne, pga av usikkerheten i forholdet.

Hun fortalte meg at hun ikke fikk meg utav tankene sine, og manglet en del av meg for å leve. Vi gjenopptok kontakten og haddde det fint en stund til.

Lovet meg også å flytte for seg selv i januar -07

Men i helgen skjedde det noe som jeg ikke trodde kunne skje. Vi var på byen, og hun skjekket opp en annen mann rett forran øynene på meg, og våre venner.Deretter tok taxi sammen fra byen. Dagen etter var vi også på byen, og hun traff den samme mannen, og igjen tok hun taxi med han, når utestedet stengte. (Men de reiste hver til sitt)

Det hører med til historien at jeg har vært litt full og dum forrige helg når vi var ute. Men gjorde ikke noe direkte galt. hun fortalte meg at hun er veldig sint på meg. På måten jeg oppførte meg på når jeg er full. Og at hun pluttselig hadde oppdaget at vi er ganske forskjellig. Hun sa ike noe om at hun ville avslutte, eller forsette vårt "forhold", (om jeg kan kalle det det?)

I går forsøkte jeg fra første stund å gjøre alt godt, med å legge meg helt flat for måten jeg hadde oppført meg på i fylla, og beklaget det på det sterkeste. Derfor drakk jeg ikke "noe" i går/natt.

Men det forandret ikke det faktum at hun innledet kontakten med samme mann som kvelden før. "Og det var bare de hele kvelden" Hun nesten ikke så på meg engang. Aldri har jeg følt meg så ydmyket, sviktet og dum. Jeg spurte henne hva hun holdt på med forran øynen på oss alle. Hun sier: jeg snakker med de guttene jeg vil. Jeg er singel og gjør som jeg vil. Det er ikke noe mere enn det. (sa hun)

Verken jeg eller mine venner som var der, kan fatte og begripe hva hun holder på med?

Har hun liksom ikke nok å teneke på? Nok problemer? Skal hun være utro mot "elskeren"sin også?

Jeg er helt knust. Jeg klarer heller ikke få hun ut av tankene/hjerte mitt, selv om jeg tror kanskje det beste hadde vært å skygge banen. Hva får et mennske til å være så stygg og simpel? Jeg fatter ikke med min villeste fantasi at jeg skulle oppleve noe sånt. Håper noen her på forumet har en forklaring på dette? Det vil jeg sette umåtelig stor pris på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ingen forklaring. Annet enn at hun høres både egoistisk og usikker ut.

Du fortjener bedre. :kose:

Endret av Pax
Skrevet

Stakkars deg!

Når man føler seg usikker og redd kan man ofte gjøre dumme ting. Kansje hun føler seg fanget mellom deg og sin mann og ubevist prøver å oppføre seg tåpelig for at du ikke skal like henne lenger.

Det beste du kan gjøre er å avslutte forholdet (ja jeg vet det er lettere sagt enn gjort). Ingen er tjent med å leve i et vacum, slik du gjør nå.

Hvis hun vil ha deg går hun fra mannen sin. Av og til må man få ting på avstand for å se hva man savner.

Vil gi deg en klem, for jeg forstår at dette ikke er enkelt for deg. Kjærlighet er vanskelig og spesielt kjærlighet for noen som allerede er opptatt. Livet fører oss alle opp i situasjoner vi ikke har regnet med. Lykke til

Skrevet

Skjønner ikke hvordan hun har mulighet eller tid til å være på byen hver helg - og appåtil 2 kvelder på rad - med mann og barn???

Skrevet

Takker for svarene jeg har fått. Men det er alikevel en "mager" trøst. Elsker henne forsatt, og vanskelig å glemme. Jeg velger å tro at hun kommer til seg selv om en stund, og forstår alt det dumme hun har gjort.

Om hun skulle komme krypende tilbake, er jeg ikke sikker på hva som er lurt av meg å gjøre. Kanskje bare glemme alt foreløpig, og ta det om det skulle komme. Noen som har noe formening om hva jeg bør gjøre dersom hun ber om tilgivelse, og vil starte på nytt med meg?

Skrevet
Noen som har noe formening om hva jeg bør gjøre dersom hun ber om tilgivelse, og vil starte på nytt med meg?

Ja. Men hode og hjerte henger ikke alltid sammen.

Skrevet

Hun har vist hva som bor i henne og hun vil aldrig forandre seg. Blir du f.eks sammboer med henne vil hun fly rett ut på byen og rote i vei.

Skal vedde på at hun ikke klarer å sitte en helg hjemme å se film eller tv, hun må ut ikke sandt..

Det er nok av slike jenter, alle hun er med føler det er noe spesielt med henne, og det er det, hun er ustabil i tanker og føleleser, mao. en blindgjenger.

Slik du beskriver at hun sjekker opp tredje mann er typisk hun viser med all tydelighet at hennes ord er verdiløse og at hun driter i alle andre og deres følelser.

Hun er ikke interessert i andre en seg selv, hun søker kun andre for å kjenne seg selv elsket, hun kan si og gjøre hva som helst for å få den oppmerksomhet hun søker.

Sannheten er i blandt brutal; hold hode kaldt og kom deg vekk så for du kan, ikke snakke med henne bryt all kontakt!

Ja hvis du ikke vil ha et liv i konstant uro stress og usikkerhet....

Skrevet
Det er nok av slike jenter, alle hun er med føler det er noe spesielt med henne, og det er det, hun er ustabil i tanker og føleleser, mao. en blindgjenger.

Godt sagt.

Hun ønsker spenning, ikke et trygt forhold med deg. Det kan hun få med mannen.

Skrevet

Du har nok opplevd det mange elskere/elskerinner opplever - du er blitt dumpet til fordel for nytt og friskt blod, for du er ikke spennende lenger.

Skjønner at du er lei deg og at dette er vondt, men egentlig bør du prise deg lykkelig for at det er blitt sånn. For vil du egentlig ha en sånn kvinne? Som bare tenker på seg selv, og fører både mann og barn bak lyset? Hvordan vil du kunne stole på henne dersom det blir dere to, når du nå har sett at hun ikke bare har vært utro fordi hun rett og slett falt "head over heals" for deg, men for spenningens skyld (jfr. han nye fyren). Når man gjør sånt for spenningens skyld, vil jeg faktisk tro at man aldri vil slutte med det, for man blir avhengig av spenningen ved jakten på noen nye.

Og hvordan i alle dager har hun tid til å renne på fylla sånn til en stadighet med mann og små barn hjemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...