Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg installerte Opera-nettleseren for et par dager siden, og der fant jeg under widgets et sim-akvarium! Jeg lastet det ned for morroskyld og viste til lillejenta. Hun syns det var SÅ kult! Og nå må jeg være pålogget på internett mye oftere enn før slik at vi får dollar å kjøpe planter og fisk og lysfarger med. Nå har jeg faktisk fått litt dilla, enda det er vedlig lite å ha dilla på.... venter og venter...får en liksom-dollar i minuttet. Når det er kommet inn en del roper jeg på lillemor og hun kommer løpende og bestemmer hviken fisk vi skal kjøpe, og farge på lyset...

Nå har jeg oppdaget at fiskene faktisk formerer seg også!!! Hihi! :)

Er det flere enn jeg som har slik eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du en link? jeg vil å ha det spillet.........

Skrevet

Jeg og vil ha! Det hørtes gøy ut. :)

Skrevet

ganske kjedelig spill i grunnen,,,,

får bare en bitteliten skjerm.... hvordan kan den bli større?

Skrevet

Jeg har ikke fått den til å bli større. Det er faktisk ganske kjedelig, men hvis man først får dilla så....hvis du kjøper noen fisker og lar akvariumet stå på i bakgrunnen så lenge du er på nett så får du en del penger etterhvert å handle for, og fiskene formerer seg, og da kan du selge dem og kjøpe større fisker. Det er helt stappfullt av halvstore fisker hos meg nå,men jeg sparer til en piraja. Skal se om den spiser opp de andre!

Skrevet

Det er helt stappfullt av halvstore fisker hos meg nå,men jeg sparer til en piraja. Skal se om den spiser opp de andre!

Skrevet

Huff, ja,jeg er litt slem...Men nå har jeg kjøp Piraja,men den spiser ingen. Nå har jeg masse store fisker og de formerer seg så fort at det nesten ikke er plass til dem. Går fra dataen en time med akvariet online så er det kommet massevis av nye fisker! Har kjøpt nytt lys og nytt tema, har byttet ut planter med steiner....

Dette er faktisk litt gøy når man først har ventet og kjøpt nok til at det blir litt fart i gamet!

Skrevet

Men du selger vel ein del av fiskane òg?

Skrevet

Selger massevis av fisker. Nå har jeg kjøpt en delfin!!!

Skrevet

Nei, det er widgets til Opera, så man må ha Opera.

Delfinene mine formerer seg ikke. Det er litt kjipt.

Skrevet

Får du PLASS til delfinER?? Syns det er fullt med bare en der jeg! Men jeg har tre akvarium nå da! Skulle gått an å selge, bytte og kjøpe fisker online med andre sim aqvarium-eiere!

Til MY:

Du kan jo laste ned opera-nettleser i tillegg til explorer. Jeg bruker explorer til vanlig men har opera i tillegg. Du finner det gratis feks på download.no

Skrevet
Får du PLASS til delfinER?? Syns det er fullt med bare en der jeg! Men jeg har tre akvarium nå da! Skulle gått an å selge, bytte og kjøpe fisker online med andre sim aqvarium-eiere!

Til MY:

Du kan jo laste ned opera-nettleser i tillegg til explorer. Jeg bruker explorer til vanlig men har opera i tillegg. Du finner det gratis feks på download.no

Kanskje enda bedre å laste ned opera fra http://www.opera.no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...