Gjest nji Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 hva har dere gjort i stand ute til vinteren? jeg har tatt vekk all ugresset og satt løker. Ryddet og spylt.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Vi har ryddet, klipt ned staudene, lukt og røsket vekk sommerblomstene. Og ryddet i kjøkkenhagen, som var overtatt av vassarve.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Hei Hedda. Du må ikke klippe ned staudene. De skal visne ned, og ryddes opp i til våren fordi de visnede delene beskytter roten på vinterstid, og næringen i bladene blir ført tilbake til roten.
Hu i Svingen Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Uerk - nå minnet dere meg på at jeg må rydde opp ute...
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Hei Hedda. Du må ikke klippe ned staudene. De skal visne ned, og ryddes opp i til våren fordi de visnede delene beskytter roten på vinterstid, og næringen i bladene blir ført tilbake til roten. ← Det der er bare en myte. Klipp ned staudene, så beholdes all kraft i rota vinteren over. Jeg klipper også ned småbusker om høsten de første årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå