Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har brukt Mamuts privatøkonomiprogram (start) det siste året nå, og er veldig fornøyd med den oversikten jeg får over økonomien. Skatteprogrammet deres feilregnet med 200 kroner (til min fordel) noe jeg anser for å være utrolig bra! Men nå har jeg fått tilbud om å oppgradere til standard for en rimelig penge, men er usikker på om dette har noen hensikt, siden det virker som om programmene er veldig like. (Unntatt tilgangen på nettbank) Er det noen som har kjennskap til disse to programmene som kan dele sin erfaraing med meg? På Mamut vil de selvfølgelig bare selge, så deres svar stoler jeg ikke helt på...
@nne Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Kan ikke hjelpe deg jeg altså, men lurer på om det du har brukt så langt er gratis? Jeg er nemlig på utkikk etter et online regskapsprogram. Bare for hulholdningen, så det behøver ikke være avansert, og i hvert fall ikke dyrt! Kanskje du kan foreslå noe, og så får vi håpe du får hjelp av noen andre etter hvet. Vil jo ikke kuppe tråden din
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Helt greit, bare kupp i vei, bare hyggelig det da... Nei, det programmet jeg bruker nå er ikke gratis, men det er til gjengjeld det beste jeg har brukt til nå. Jeg betalte rundt 600 kroner for det, men har jeg allerede spart inn. Det er utrolig hva god oversikt gjør med økonomien. Jeg bruker dette programmet, og er kjempefornøyd. Du kan laste ned en demoversjon her, så kan du prøve den for å se om den er noe for dere.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Takk skal du ha. Skal nok kikke paa det. Maa bare faa tilbake aanden foerst. Naar jeg skrev forrige innlegg var jeg i skikkelig rydde-i-oekonomien-humoer. Det er jeg desverre ikke i dag.
Gjest Blondie65 Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Jeg bruker Excel - samt Skandiabanken sitt fordelingssystem online. Begge deler gir meg god oversikt uten at jeg trenger å bokføre en haug med regninger. For meg virker dette overkill. Jeg bruker Mamut som regnskapsprogram i en forening der jeg styrer med økonomien så jeg kjenner produktet. Skatteetatens eget utregningsprogram regner ut skatten, og der er det alltid full klaff. Jeg kjører den utregninger et par ganger årlig for å være sikker på at det ikke har skjedd endringer som gjør at jeg skulle hatt nytt skattekort. Endret 28. oktober 2006 av Blondie65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå