hunter Skrevet 25. januar 2003 #1 Del Skrevet 25. januar 2003 hva burde kostholdet mitt da bestå av? tips til matvarer som kan være lurt å spise mye av? jeg har selvfølgelig tenkt til å kombinere det hele med trening.. trenger også tips til hvordan type trening jeg kan utnytte meg av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. januar 2003 #2 Del Skrevet 25. januar 2003 Kommer litt ann på hvor lenge du har tenkt til å holde på, men proteinrik, fettfattig mat er det viktigste. Spise ofte. Men om du skal trene i tillegg, så spør de på et helsestudio, om treningsråd og kostholdsprogram. De skal ha peil på sånt. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 25. januar 2003 #3 Del Skrevet 25. januar 2003 Ta en titt på denne siden, her får du mange fine tips. http://php.trim.no/kosttilskudd/kostlev.php?lev=h5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 26. januar 2003 #4 Del Skrevet 26. januar 2003 Nøkkelordet her er selvsagt trening & sunt kosthold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå