Gjest Chrizzy Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Er det noe alle prøvere blir sendt på uansett? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Tenker du da på hsg røntgen? Det eller lap er ofte en av undersøkelsene ved utredningen for ufrivillig barnløshet.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 De vil utelukke PCO.. cyster på eggstokker å sånn som man kan se på røntgen om man har....
Gjest hopeful Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Er det ikke innvendig ultralyd de bruker for å se om man har cyster?? Jeg aner ikke asså, men mener jeg har hørt det? Er jeg helt på viddene?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har PCOS og har aldri vært på noe røntgen undersøkelse. Det ble konstantert ved vaginal UL.
Chiquita Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Om jeg ikke husker helt feil, så kan hsg-røntgen være med på å se om egglederene er åpne. *tenke tenke*
~Belle~ Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Om jeg ikke husker helt feil, så kan hsg-røntgen være med på å se om egglederene er åpne. *tenke tenke* ← Det stemmer. Jeg har PCOS som ble konstatert ved vaginal ul og blodprøver (hormonprøver). Har i tillegg vært til en HSG røntgen for å sjekke om egglederne var åpne. Dette er en røntgenundersøkelse med kontrast, der kontrasten blir sprøytet opp i egglederne gjennom et kateter som blir ført opp i livmoren. Så blir det tatt flere bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå