Gjest jente17 Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Heisann. Inatt hadde jeg en underlig drøm. Jeg lurer på om det er et tegn på noe eller noe i den dur. Her er altså det som skjedde i drømmen min: Jeg var med typen min.. vi bare var med hverandre en helt vanlig dag. Vi befannt oss inni et eller annet hus, i et rom. Så gikk jeg ut en tur, og når jeg kom tilbake satt typen min der med bestevenninen min. De holdt rundt hverandre og var så fornøyde. (men hun venninen min har jo i virkeligheten type og de er utrolig lykkelig sammen!) Jeg begynnte å gråte kjempe masse, og stod fremfor de og så på de og spurte hvordan de kunne gjøre noe sånnt mot meg?! Jeg sa det mest til typen min. Hvordan han kunne gjøre noe sånnt? Hvertfall når han så at jeg stod der og gråt og var så utrolig lei meg!!! Men han brydde seg rett og slett ikke... Så våknet jeg.. Jeg hadde levd meg så inn i drømmen at når jeg våknet begynnte jeg å gråte.. og fikk ikke sove på mange timer.. bare gråt og gråt og var utrolig lei meg.. Hva i all verden kan denne drømmen bety??? Håper på svar fortest mulig. Hilsen jente17.
Gjest Bertine Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Hei kjære deg! Denne drømmen trenger ikke bety noe som helst! Jeg har hatt flere sånne drømmer
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Det trenger ikke bety noen ting. Jeg har også hatt en lignende drøm for mange år siden. Husker jeg ble veldig urolig og synes det var så merkelig at jeg drømte noe sånn. I ettertid har jeg sett at det absolutt ikke betydde noen verdens ting. Du kan sikker bare slappe helt av. Vi drømmer jo de merkeligste tingene da som ikke trenger bety noen ting i vår våkne liv.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Tror nok det eneste det betyr er at du er redd for å miste han eller noe sånt. Jeg har innimellom sånne drømmer selv, og det er absolutt ikke noe gøy i det hele tatt, men det betyr i hvertfall ikke at han ville gjort noe sånt selv om du drømmer det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå