Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har satt feil adresse, ellers så er det noe i veien med maskina mi!? :(

Jeg gikk også inn på benjaminroberts.com, men fant desverre ikke kjole nr 408...

Prøv en gang til, med evt riktig adresse!

Skrevet

Det var en nydelig kjole synes jeg :)

Gjest Marilla
Skrevet

Lillen: Når du kommer inn på benjaminroberts.com, velger du "High Quality Images". Der finner du kjole nr. 408. :)

Takk, Marianne! :D

Marilla

Skrevet

Er det meg det er no feil med da?

Fant den ikke... :oops:

Skrevet

Jeg synest kjolen er nydelig! :D

Du trenger ikke være redd for at broderiet er for mye, spør du meg.

Skrevet

Der kom den gitt!

YES! Den er fantastisk nydelig! Kjolestoffet i seg selv er så rent og "enkelt" at det passer virkelig inn med broderiet!

Go for it! :wink:

Skrevet

Den var kjempefin,synes jeg!Og det var ikke for mye brodering på den,altså. :wink:

Gjest Marilla
Skrevet

Herlig!! Tusen takk for alle de positive tilbakemeldingene! :D Egentlig bør det jo ikke bety så mye hva andre mener, men det er likevel deilig å høre at flere liker kjolen like godt som meg. Så får jeg bare krysse fingrene for at min blivende mann blir like begeistret. :wink:

Marilla

Skrevet

Nydelig kjole! Syns at broderiene virkelig var prikken over i-en!!!

Skrevet

Kjempestilig kjole :) Vedder på at mannen din kommer til å bli veldig fornøyd! :D

Skrevet

Det er en veldig pen kjole, men den er litt stiv i bysten (har prøvd den selv). Men det blir jo veldig fint dersom du har litt å fylle den ut med......

Skrevet

Det er en veldig pen kjole, men den er litt stiv i bysten (har prøvd den selv). Men det blir jo veldig fint dersom du har litt å fylle den ut med. På meg så det helt tomt ut..... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...