Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakker nesten hver dag i tlf med en jeg liker veldig godt. Nesten hver gang skjer det sånn:

Jeg venter og venter på at han skal ringe, og tenker at jeg ikke skal mase. Men så ender det med at jeg sender sms, og da pleier han ringe rett etterpå. Da pleier han ha masse å prate om. Så virker ikke som han gjør det av pliktfølelse, liksom. Men så sier han at han ringer igjen dagen etter, og det samme gjentar seg. Jeg tenker jeg skal vente til han ringe, men så blir det til at jeg sender sms. Osv.

Tror dere dette virker masete? Hvis noen har sagt de skal ringe på kvelden, hvor lenge venter dere? Er det veldig desperat å sitte oppe og vente når man egentlig er trett og vil legge seg? Jeg ringer aldri ham, sender bare sms, er så redd for å forstyrre på feil tidspunkt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er riktig så interessert i ham, så er det vel ikke så unaturlig at du i starten gleder deg masse til at han skal ringe, og kanskje blir oppe litt lengre oppe fordi du venter telefon ;)

Men, jeg tror ikke det er så lurt å stadig komme han i forkjøpet med å sende sms nei..

La han nå få tid til å gjøre det i sitt eget tempo da, det kan vel bli oppfattet som mas om det skjer gang på gang...

Ro ned litt du, er han like interessert er det jo ikke tvil om at du hører fra ham :)

Lykke til!

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Oi, høres ut som meg og eksen min. Følte meg akkurat som du gjør, at jeg maser. Jeg ringte heller aldri, sendte meldinger ala "er du våken og pratesyk" og "er du opptatt, savner å prate med deg"

Tror egentlig han bare er sånn. Glemmer det rett og slett. Sånn er han ennå, nå som vi ikke er sammen og. Trodde han ikke ville snakke med meg i det hele tatt etter bruddet, så lot han være i fred i to-tre måneder, før jeg dristet meg til å sende en "skal vi prates en gang" melding. Da ringte han i lunsjpausen sin og bablet lykkelig i vei i en halvtime som ingenting. Men ringe av eget intiativ gjør han altså ikke.

Jeg sitter ikke oppe å venter på telefon hvis noen sier de skal ringe, ringer de etter jeg har lagt meg snakker jeg bare i sengen. Telefonen er i rekkevidde uansett (brukes som vekkeklokke) og jeg blir ikke sur på folk som ringer om natta med mindre det er jobbsammenheng.

Skrevet
Men, jeg tror ikke det er så lurt å stadig komme han i forkjøpet med å sende sms nei..

La han nå få tid til å gjøre det i sitt eget tempo da, det kan vel bli oppfattet som mas om det skjer gang på gang...

Ro ned litt du, er han like interessert er det jo ikke tvil om at du hører fra ham :)

Lykke til!

Hjernen min er enig med deg, men det klør sånn i sms-fingeren akkurat nå :overrasket:

Hjertet sier, ring, ring ;)

Den cirka ene gangen jeg klarte å la være å ringe lå jeg sånn og halvsov ved siden av telefonen. Og da ringte han dagen etter og sa han kom for sent hjem og ikke ville vekke meg. Så det er jo ikke sånn at det blir evigheter å vente, sikkert.... men vil han skal ringe nååå :ler:

Skrevet
Men jeg synes du er litt i overkant hensynsfull når du bare sender sms i redsel for å forstyrre dersom du tar en telefon. Og om ikke du er direkte masete, så hadde det vel vært OK å vite at han kunne ringe deg uten å bli påmint via sms først?

Hjernen er enig her også. Men tror du ikke hjertet nettopp sendte nok en sms :sjenert:

I morgen begynner et nytt og bedre liv. Da skal jeg la han ringe først minst annenhver gang. Spise sunnere skal jeg også ;)

Skrevet

En liten oppklarende samtale i dag. Face to face, ikke i tlf :)

Da kom det fram at han var redd han maste for mye ved å ringe for ofte. As if ;)

Skrevet
En liten oppklarende samtale i dag. Face to face, ikke i tlf  :)

Da kom det fram at han var redd han maste for mye ved å ringe for ofte. As if  ;)

:kline:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...