Snuppen Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Er det noen som kan anbefale noen bra selvbrunere til kropp og ansikt? Jeg har brukt såå masse penger på det,og kjøpt på prafymeri (Der jg spør om råd og de anbefaler i hytt og pine,men vil helst bare selge no!) og dove med selvbruning i body lotionen.. erfaringen min er at jg må smøre på mange kvelder før d sitter,og at d går litt og litt av.. og blir skoldete og noe henger igjen mens noe går bort bare av en dusj..er så mange som er brune og fine hele tida..hvordan gjør dere det?? håper på svar:) tusentusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Den beste jeg har prøvd er I.Ds Faux Tan - du finner den på salonger og frisører som fører I.D. Den lukter også godt.
Snuppen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Tusen,tusen takk:) menne..til kropp da? *mase* Endret 22. oktober 2006 av Heidihka
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Faux Tan er til kroppen - men kan også brukes i ansiktet.
Snuppen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 Men det er bare en sånn liten foundation boks,med børste...ska man børste den på huden da?hmmm .. eller har jeg sett feil..søkte på nett se,og da kom d opp et bilde av en liten pudderboks..har noen en link?
Snuppen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2006 Hørt så mye snakk om fakebake.. noen som har link til det? hmm
Susannah Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har også prøvd "ørten" forskjellige selvbruningskremer, og alltid blitt skjoldete osv. Men San Tropez sine produkter er veldig gode! Husk også alltid å skrubbe huden først, så ta på vanlig body lotion og deretter selvbruningskremen.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har prøvd fake bake og gir veldig god farge, men forskjellen er ganske dramatisk etter noen dagers bruk.... kan ikke tenke meg at den passer til lys hud (med mindre det finnes en "lys" utgave)... Men det må soves med om natten og sengetøyet blir da ganske så farget (går riktignok bort i vask) Man må også bruke hansker fordi den hir så mye farge! Jeg ville heller gått for en som ikke ga like mye farge og trakk raskt inn i kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Faux Tan er til kroppen - men kan også brukes i ansiktet. ← I.D har en All Over Face Color som heter Faux Tan (pudder i boks som du nevnte) til bruk i ansiktet som blush ol. ,, også har de en selvbruningskrem til kroppen som heter Faux Tan - som nevnt er denne også fin i ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Fake bake er veldig god syns jeg, men som nevnt, kan bli litt mye gris, men det synes jeg er verdt det. Tror ikke det finnes noen egen variant for lys hud og det trenger det heller ikke gjøre, denne er perfekt spør du meg, man kan jo variere fargen selv etter kor mange omganger man velger å smøre. Jeg har ganske lys hud, blir sjeldent brun, så når jeg gidder gjør fake bake underverker for huden min =o)
Snuppen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2006 Takk for alle svar! Fikk lyst å kjøpe alle merkene som kom opp her:D fakebake er dyr, og om den gir mye farge på sengetøy,hender osv så virket d litt lite fristende..og heller da prøve meg på i.d sin faux tan.. men har lett på nettet etter den,er helt umulig..får bare opp foundation i d merke..hmm..noen som vet? har en link eller noe?
Gjest Lanyah Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg òg vil prøve den alle prater om..., jeg har prøvd det meste og det blir hele tiden skjolder uansett hva jeg gjør! Hadde vert supert om det gikk an å kjøpe via nett! Endret 24. oktober 2006 av Lanyah
Snuppen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2006 Eh ok.. tror jg holder mg til i.d/dior o.l
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #14 Skrevet 24. oktober 2006 Har noen prøvd den Spray -no hands til L`Oreal...?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 Takk for alle svar! Fikk lyst å kjøpe alle merkene som kom opp her:D fakebake er dyr, og om den gir mye farge på sengetøy,hender osv så virket d litt lite fristende..og heller da prøve meg på i.d sin faux tan.. men har lett på nettet etter den,er helt umulig..får bare opp foundation i d merke..hmm..noen som vet? har en link eller noe? ← Jeg kjøpte min på qxl i vår hos en av selgerne som selger I.D der. Det ligger ingen ute der nå - men det går jo an å stille selger et spørsmål.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 cliniques selvbruningskremer er fine. de blir heller ikke skjoldete eller orange, noe jeg synes l'oreals blir av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå