Gjest studinen Skrevet 22. oktober 2006 #1 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg søker jobber, og lurer på om det er vanlig at veiledere vil stille opp som referanse for studenter. Jeg vurderer å spørre veilederen min, men ville ikke han skal bli ille berørt fordi jeg tråkker over streken. Vi hadde et svært godt samarbeid, kom godt overens, og jeg tror han kunne gitt et godt bilde av mine arbeidsevner og egenskaper til en framtidig arbeidsgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 22. oktober 2006 #2 Del Skrevet 22. oktober 2006 To av mine 3 veiledere har jeg satt opp som referanser, og det var ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er det veiledere på master/hovesfagsnivå dere bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest studinen Skrevet 22. oktober 2006 #4 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det var godt å høre Revenka Ja, gjest, jeg mener veileder på masternivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 22. oktober 2006 #5 Del Skrevet 22. oktober 2006 Å ha veiledere på master/hovedfagsnivå er nok veldig vanlig, ja. Som nyutdannet har man gjerne ikke så mange andre å vise til. Min veileder så på det som en selvfølge å være referanse. Bare husk på å spørre om de vil at du skal oppgi telefonnr eller mailadresse. Noen kan synes det er litt slitsomt å plutselig bli oppringt mens de har forelesninger e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 22. oktober 2006 #6 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har vært veileder for flere studenter i praksistid, og noen av dem har brukt meg som referanse, såklart etter å ha spurt meg først Synes det var helt greit å bli spurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå