Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Noen som vet hvorfor de har midlertidig stengt? Har vært det over ei uke nå? Har hørt rykter om at de er gått konkurs, det høres ikke så usannsynlig ut, for jeg har flere ganger vært innom og etterspurt produkter fra tomme hylleplasser, og de har hele tiden sagt at det er på vei inn at jeg må prøve innom senere, og det har jeg også gjrot, flere ganger, uten hell.. Noen som vet noe mer?
Gjest Blanca Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 jeg visste ikke at det var stengt der. Men jeg har også reagert på tomme hyller; jeg har ventet på en øyenskygge siden i vår. Synd om de er konkurs, jeg er smått avhengig av enkelte av produktene derfra og servicen har alltid vært meget god.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Den var fortsatt stengt da jeg var i Trondheim for noen dager siden. Regner med den kanskje er konkurs da. De må iallefall tape mye i omsetning på å ha stengt flere uker i strekk. Kanskje det blir holdt konkurssalg.... :blunke:
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 De er sikkert konkurs. Folk i Trondheim er veldig flinke til å handle kosmetikken sin hor hudpleiere eller parfymeri, så en egen butikk med kun makeup har det nok tøft her ja. Og servicen? Oh my! Når jeg har vært der har det stått tre damer og slarvet bak disken uten å ense meg som kunde.....
Gjest Lily Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 ånei, er de konk?????? Jeg er jo avhengig av øyenskyggene deres.. hvor er nærmeste butikk da? Nå som det endelig var en litt spennende makeup butikk i Torndheim..
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Men det står jo faktisk "midlertidig stengt" på et skilt i butikken, det må da si at de har planer om å åpne igjen, hvis ikke hadde det ikke vart noe poeng i å skrive midlertidig vel..? Kanskje de har problemer i adm. eller andre interne problemer som må fikses opp i. De taper kansje enda mer på å ha åpent med ansatte på når de har så lite produkter igjen i hyllene at de ikke kan tilby det kundene spør etter.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 ånei, er de konk?????? Jeg er jo avhengig av øyenskyggene deres.. hvor er nærmeste butikk da? Nå som det endelig var en litt spennende makeup butikk i Torndheim.. ← Det er en MUS i østersund:)
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Det er en MUS i østersund:) ← Haha, kult, da blir det kanskje svensk-handel utpå nyåret! I Østersund har de visst andre bra kosmetikk-merker som de ikke har i Norge, som f.eks Nouba, Nuxe, Pop, Mavala og Opi. (på en butikk/parfymeri som heter Kicks).
Gjest Gjest_lavendel_* Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Har vært uheldig å kjøpt et produkt jeg ikke ble fornøyd med hos make up store. Du verden for en behandling jeg fikk..direkte trakassering. Daglig leder skjellte meg ut etter noter i butikken å ropte ukvemsord etter meg når jeg forlot butikken. Aldri mer make up store.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Det er alltid to sider av en sak. Har hvertfall aldri opplevd noe annet enn super service og god oppfølging der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå