Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Dere som kjøper klær og sko fra asos, blir ikke sluttsummen veldig dyr i og med at de fleste tingene på den siden koster over 200 kr? Tenker på frakta og momsavgifta?
Gjest Deception Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Det er vel lett å regne ut? Sluttsum =varepris+frakt+25% moms av totalsummen (hvis over 200kr vareverdi)+85kr i fortollingsgebyr til Posten.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Har ikke noe problem med å regne ut hva totalen blir, ser jeg formulerte meg ganske dårlig. lurte bare på om folk foretrekker å handle fra asos til tross fra at frakten kan bli ganske dyr og at det blir moms på alt man kjøper(siden de fleste varene koster over 200kr). Om det virkelig er verdt det, det man kjøper blir jo fordoblet i pris pga dette.. Trodde kansje folk flest så etter ting under 200kr grensa når de skulle handle på nettet..
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg skulle kjøpe noen sko som var på tilbud på Asos.com en gang. Skoene kostet 194kr eller noe, men frakten for dem var jo svindyrt. Det totale beløpet var jo over 500kr!! Så jeg tok ikke sjangsen. Har jo ikke fått prøvd dem, og det er jo dumt hvis de ikke passer likevel. Så sko kjøper jeg ikke derfra.
Annabell Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Frakt på asos.com er ganske dyrt. Skulle bestille noe til 800,- nylig og da ble det over 400,- i frakt Veldig dyrt.. Så da sendte jeg heller pakken til familie i England så tar de det med hjem hit/sender det i vanlig post heller
Gjest TS Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 det var det jeg var redd for ja, men visste ikke at det var så dyrt med frakt. Lurt å sende til familie om man har det ja Kansje droppe å kjøpe sko der ihvertfall da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå