Gjest Lanyah Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Vi vurderer å se den ikveld, er den bra?...
Gjest Shoreh Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Bør sees, ikke noen kosefilm men sterk og vakker.
Amber Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Huff den skuffa så det holdt... ikke verd å se.
Gjest Shoreh Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Huff den skuffa så det holdt... ikke verd å se. ← Du trodde kanskje det var en romantisk komedie? Flyet vi sitter i er kapret og vi skal snart styrte i døden men hey, det er en kjekk mann her jo Endret 22. oktober 2006 av Shoreh
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Jo den var jo bra, når den først kom i gang. Men det var tre kvarters kaos og tre nervøse muslimer som ser nervøst på hverandre før de kom til saken.
Amber Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Du trodde kanskje det var en romantisk komedie? Flyet vi sitter i er kapret og vi skal snart styrte i døden men hey, det er en kjekk mann her jo ← Eh nei...? Jeg visste hva den handlet om før jeg så den. Men det var altfor mye teknisk prat, "se hvordan vi jobber på ground controll" hele tiden, og spenningen skulle liksom bygge seg opp til slutten... men det var liksom ikke noe spenning, og den var altfor langdryg.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Eh nei...? Jeg visste hva den handlet om før jeg så den. Men det var altfor mye teknisk prat, "se hvordan vi jobber på ground controll" hele tiden, og spenningen skulle liksom bygge seg opp til slutten... men det var liksom ikke noe spenning, og den var altfor langdryg. ← Helt enig med deg ang ground controll. Den største svakheten der, er at de brukte SÅ mye tid i begynnelsen av filmen på å sette oss inn i ground controll, og alle menneskene der, hvordan de jobbet. Men den tråden tok de ikke nok opp igjen mot slutten av filmen, etter min mening, da ble det liksom glemt, og man sitter igjen og lurer på hvorfor de bygget opp og bygget opp, uten å gjøre noe med det, eller ta opp tråden på slutten av filmen.
Gjest Lanyah Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg så den igår, jeg synst det var en bra film. Den fikk meg til å tenke, òg den var trist. Sterk film, absolutt! Anbefaler alle som ikke har sett den til å se den...!
evilla Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Helt enig med deg ang ground controll. Den største svakheten der, er at de brukte SÅ mye tid i begynnelsen av filmen på å sette oss inn i ground controll, og alle menneskene der, hvordan de jobbet. Men den tråden tok de ikke nok opp igjen mot slutten av filmen, etter min mening, da ble det liksom glemt, og man sitter igjen og lurer på hvorfor de bygget opp og bygget opp, uten å gjøre noe med det, eller ta opp tråden på slutten av filmen. ← Helt enig med dere! Syns ikke heller den var noe bra.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Eh nei...? Jeg visste hva den handlet om før jeg så den. Men det var altfor mye teknisk prat, "se hvordan vi jobber på ground controll" hele tiden, og spenningen skulle liksom bygge seg opp til slutten... men det var liksom ikke noe spenning, og den var altfor langdryg. ← Det er jo en halvdokumentarisk greie! Klart at den ikke skal være noe "spennende" for de som enda ikke har skjønt hva som pågår. Husk at bakkemannskapet hadde ingen anelse om hva som foregikk før det hele nesten var over, og det er DETTE filmen forteller - den viser hvor lite klare personellet var for å takle en slik handling, en enkelt persons avgjørelse om å sende opp ubevæpnede F16 "fordi de tross alt er over amerikansk jord, her blir vi ikke angrepet". Filmen er veldig bra laget, den er right on spot og den er deilig fri for elementer ved å gi seerene med t-skje hva som pågår. Takk himmelen for det.
Cupcake Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 Har sett den, og syntes den var bra. Det er jo en sann historie. Fryktelige greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå