Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Hei, Jeg har fått problemer med internet explorer. På noen siden er skriften veldig liten og jeg får ikke endret den ved å endre på skriftstørrelse. På andre sider ligger skriften oppå hverandre. Jeg kan ikke se hele siden fordi de ligger oppå hverandre. På andre sider så blir det som et hvitt felt øverst på siden og så kommer teksten lenger ned. Hva har skjedd?? Hvordan kan jeg få orden på dette? Har prøvd å bruke Opera istedet, men det ble ingen forskjell. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Håper noen her kan hjelpe meg, eller fortelle meg hvor jeg kan henvende meg for hjelp. Takk
nallemaja Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Har ikke noe godt svar til deg for å løse problemet, men jeg har problemer med å få lest enkelte sider, og da klikker verktøy, alternativer for internet og klikker der på tilgjengelighet. huk av alle valgene der du kan ignorere farger og skrifter etc. Da ser sidene feil ut mht farge og bilder etc men du får lest det som står der. Dette er mer som en nødløsning, men hvis du feks skal avbestille bøker eller noe i en klubb og siden ikke er som den skal så får du iallefall funnet avbestillings-knappen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå