Gjest Julegavejenta Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Holder på å planlegger julegavene, og kom over myphotofun.no. Har noen bestilt fra nevnte nettadresse? Hvordan er kvaliteten? Det ser så fint og lekkert ut på hjemmesidene deres, håper det stemmer.
Gjest Julegavejenta Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Ingen som har bestilt kalendere o.l her?
Gjest Julegavejenta igjen Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Har nå lastet ned programmet, og er nå i tvil hva jeg skal gjøre....har nemlig mine mistanker om at dette er noe viruslureri. Hvordan finner jeg ut av dette? Hjelp! Har sendt de en mail med noen spørsmål som de ikke svarer på, finner heller ingen telefonnummer jeg kan ringe....
Gjest Skeptisk.. Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Fått noe svar fra de? Jeg lastet selv nettopp ned programmet. Syns jo det ser litt avansert og vellaget ut til å være virus-lureri... men det er vel ofte sånn man blir lurt å tro... Kom over spørsmålet ditt da jeg søkte etter selskapet på nettet. Fant en diskusjon til: http://www.foto.no/cgi-bin/diskusjon/lesTr...ne=&bokmerker=0 Ser fotoknutsen har tilsvarende tjeneste, så om jeg ikke finner mer informasjon, eller får svar herfra jeg heller, så tror jeg kanskje at jeg skal bruke en mer kjent leverandør...
Gjest Kitten Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg kommer til å prøve å bestille derfra hvertfall. De har 14dagers returrett om man ikke er fornøyd med resultatet!
Gjest Julegavejenta Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Takk for svar, Kitten og Skeptisk. Jeg fikk svar tilslutt, ganske fort etter at jeg "truet" med å handle julegavene mine andre steder. Det viste seg at det var en feil på linken som gjorde at det ble tull med bestillingen min (og jeg fikk kalde føtter ang. virus). Nå er bestillingen gjort, og jeg er spent på kvaliteten på albumene. Bestilte de av de enkleste sorten. Kan godt gi tilbakemelding her inne når jeg har mottat orderen min
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Hei Alle ting du kjøper på nett har du 14 dagers angrerett på. Hvis du ikke får med angrerettsskjema i forsendelsen så har du enda lenger angrerettstid. (Husker ikke hvor lenge) Men du må betale returporto selv.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 har har handlet noen albumer der og er kjempe fornøy
Gjest Ikke skeptisk lenger Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Har bestilt to ganger fra Myphotofun nå og er veldig fornøyd. Tykt og fint papir, har bestilt ringperm ca. 15 ganger 20 cm med sort bakgrunn. Blank forside med helsidebilde bak og stor tittel. Veldig stilig. Ville ikke brukt mindre enn halvsidesbilder på den størrelsen, de blir litt små. Helsidesbilder er veldig fint. Og ha gjerne mye tekst så blir det en fin minnebok også. Oppløsningen blir som trykk, ikke foto. Derfor ikke helt samme kvaliteten som fremkalte foto, men fordelene oppveide det. Kan anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå