Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale meg en fin grønn øyenskygge? Til vanlig foretrekker jeg mer nøytrale farger, men det hadde vært morsomt å sminke seg litt annerledes når jeg skal på fest. Så hvis noen har forslag; kom med dem! :)

Skrevet

Det er fint å kombinere knall grønn og knallgul, lag en myk overgang. Ikke rett sånn side om side.

Den sminke stilen hadde jeg en stund, òg fikk mange fine komplemanger! ;) Sort eyeliner gjør at fargene kommer enda mer fram.

Skrevet

Make Up store har mange fine grønnnyanser, prøv de gjerne på handa for å se hvordan de blir på huden.

Skal du ut på byen er det kjempefint med grønnfarger med skimmer i.

Grønn eyeliner er også veldig stilig.

Selv har jeg kjøpt grønnn våtliner fra h&m merket som jeg liker kjempegodt.

Skrevet

MAC har et par supre grønne øyenskygger, anbefaler å sjekke de ut :)

Skrevet

Har en kjempefin grønn øyeskygge med gull i fra H&M, farge 60, av de enkle som koster bare 19,50. Så liker jeg også godt Maybellines dream mousse øyeskygge nr 9 Vert Magique. Den legger jeg alltid med svampapplikator, på annen skygge bruker jeg børste.

Ellers bruker jeg ofte hudfarget/champanjefarget skygge som underlag og helt mørk olivengrønn i ytterkant og langs globelinjen. Toner det godt ut, og øynene er nydelig markert uten at man ser spesielt sminket ut. Den hudfargede er Chanel nr 04 Èclat, Oriflame farge Chardonnay, eller H&M farge 34 (som jeg egentlig liker aller best). Mørk grønn: Rimmel nr 81 Cosmix, Max Factor nr 113 Olive leaf eller H&M nr 68.

Jeg kjøper ofte H&M-skygger for å prøve hvordan de ulike fargene kler meg. Det er ikke store bomkjøpet med en øyeskygge til 20 kr om fargen er helt feil.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har en kvartett fra Isadora med ulike grønnyanser. Litt gylne og med ganske mye skimmer. Digger den! Ellers er jeg evig fan av H&Ms øyenskygger, men har ikke sett noen fine i grønt der på en stund nå.

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjempefin grønn øyenskygge fra Mac. Den heter Sumptuous olive og er oliven/mosegrønn med litt gullskjær i seg. Ikke for lys og ikke for mørk og absolutt ikke neongrønn! ;) Anbefaler denne.

Skrevet

Pureluxe har MANGE fine grønne skygger!! Jeg har vel 4-5 forskjellige. Kjøpte sånne prøver til 1 dollar stk. De varer jo evig lenge!

Skrevet

Jeg har denne fra YSL, alt i ett sett med en krem/pudderøyenskygge i grønt. det som er så genialt med denne er at det er duo øyenskygge, samt rouge og to lipglosser som passer perfekt til grønt.

Skrevet

Jeg har en duoskygge fra Lancome som er mosegr;nn og gul.

Kj;pt for mange herrans [r siden, vet derfor ikke om den fortsatt er i salg.

Skrevet

Chanel har en veldig fin en i en sånn pakke med Les Ombres hvis jeg ikke tar feil. Ta deg en tur i parfymeri og se på de forskjellige.Masse lekkert der ute :)

Skrevet

Jeg bruker Gosh sine, knallfine med masse shimmer i, stilig til fest :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

har Chanel sin les kvartett (?) i NYMPHEA .

kan noen skrive steg for steg dette å legge gul og grønn øyeskygge? jeg er dårlig til å legge mede enn en farge av gangen, og det hørtes så fint ut det henne skrev... må ha det inn med teskje!

Skrevet

Dere som bruker grønn øyenskygge....har dere grønne øyne?

Eller kan vi med blå øyne bruke grønn også?

Annonse
Skrevet

Jeg har blå øyne og kler veldig godt grønne skygger, så det går nok fint :)

Skrevet
Jeg bruker Gosh sine, knallfine med masse shimmer i, stilig til fest :)

Hihi, skulle til å nevne Gosh! Gosh har billige og bra øyenskygger. Nå tenker jeg på de i sånn løs pudderform. Som de skinner. :)

Skrevet

Jeg har også blå øyne. Synes de ser enda blåere ut med grønn øyenskygge. :)

Skrevet

Det at øyenskyggen skal ha samme farge som øyet er vel en litt utgått tankemåte? Det fører ofte til at fargene slår hverandre ihjel, og man fremhever øyenfargen mye bedre ved å bruke en annen farge, fordi det fungerer som en kontrast. Jeg har grønne øyne, og grønn øyenskygge får øynene mine til å se grå ut, mens fargen blir fremhevet av feks brun øyenskygge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...