Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For sånn 5 år siden var jeg sammen med en fantastisk gutt, desverre var jeg reimelig ung og umoden på den tiden, og behandlet han ikke spesielt pent. Og tilsutt gjorde jeg det slutt med han. Vet han tok bruddet ganske tungt, og via felles bekjente har jeg fått hint om at han aldri har kommet helt over meg.

Vi har begge hatt kjærester og jeg har hatt samboer i mellomtiden. Har ikke hatt noe særlig kontakt, møtt hverandre på byen en skjelden gang bare. Så støtte jeg på han her i sommer, og siden det har vi omgår ner og mer og prater stadig på telefon, mns osv.

Merker jeg tenker mer og mer på han, at når vi er sammen så har jeg lyst til å sitte inntil han, ta på han osv. Men han er litt tilbakeholden, og det har ikke skjedd noen ting mellom oss. En felles veninne av oss, eller hun er veldig god venn med bestekompisen hans og forsåvidt med han og, sier at han ikke tør å tenke på muligheten for at det kan skje noe mer, fordi jeg såret han så mye da og det skal mye til for at han blir trygg på meg igjen.

Hadde en liten samtale med han i går, jada i fylla. Og han sier han ikke lar han være interessert i noenting på nå værende tidspunkt, fordi det har vært mye dritt før og han vil ikke lekes med en gang til.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, synes det er vanskelig å finne ut hva jeg vil, når jeg ikke får prøvd det på en måte. Samtidig så er jeg fullestendig klar over hva jeg har gjort mot han, og er jo ikke stolt av det... Men da var jeg en super blond bimbo som elsket å fly på byen og få alle gutta siklende (vet det høres kvalmt ut, men jeg må ha vært en enorm luremus). Har jo forandret meg veldig, veldig siden den gang.

I utgangspunktet så tror jeg ikke på det å bli sammen med en ex igjen, fordi det stort sett er en grunn til at det ble slutt. Samtidig så er det så mange år siden vi var sammen at jeg føler det blir litt anderledes.

Sukk, hva skal jeg gjøre??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...