Gå til innhold

8 mile, terningkast:  

1 stemme

1. 1. 8 mile, terningkast:

• 5
      10
    • 6
      2
    • 4
      0
    • 3
      0
    • 1
      3
    • 2
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig også fått sett denne omtalte filmen. Jeg hadde STORE forventniger, og de ble mer eller mindre oppfylt. Eminem spilte bra, og filmen var "ekte" (realistisk) synes jeg. Hmm..tror terningkastet mitt landet på en middels 5'er.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal i hvert fall se den! Og jeg gleder meg - så gode kritikker over hele linja er det sjelden en film får. Dessuten liker jeg musikken.

Skrevet

Selv hadde jeg små forventninger, jeg ble med på filmen kun pga noen venner hadde en billett til overs.

Jeg synes filmen var rett og slett dårlig, den gav meg absolutt ingenting.

Jeg gir den terningkast 2.

Skrevet

Jeg likte den!!! Hadde ikke så store forventninger fordi jeg ikke hadde trodd Eminem var noe god skuespiller. Gir den en sterk 5 :kgblunk:

Skrevet

Var litt usikker om jeg skulle gi den 4 eller 5, tror 4½ hadde passet bra... Men siden jeg godt kan like musikken i filmen, alle de spreke negerne :blunke: , eminem og Brittany Murphy, lar jeg den få en fordel og havner på 5. Soundtracket har forøvrig nesten stått på repeat siden jeg så filmen...

Jennifer

Skrevet

Veldig bra film etter min mening. Jeg gir en femmer. Syntes Eminem gjorde en svært overbevisende innsats som skuespiller.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gav en 6'er jeg! :ler2: Likte filmen kjempegodt, Eminem var en kjempegod skuespiller og filmen var veldig realistisk.Med tanke på at dette er noe Eminem har gått gjennom selv, så er jeg veldig imponert...De battlene var sinnsykt rå, den site av Eminem var dritbra. Altså, filmen var kjempebra, og musikken var dritbra!! :briller:

Skrevet

jeg likte filmen godt, men jeg tror det hjelper å ha sansen for Eminem - dette er veldig mye *hans* film syns jeg.

Kameraten min som ikke har bittelitt sans for musikken og mannen en gang, anbefalte jeg rett og slett å la være å se filmen..

Skrevet

Med så mange gode ternigkast dere gir filmen gleder jeg meg til å se den.

koldbruna :vinke:

Skrevet

Jeg ga den en klar 5'er :smile: synes den var kanon bra :) Eminem gjore en utrolig jobb som skuespiller, men det var litt rart og se han som en "myk" person :D

Skrevet
men det var litt rart og se han som en "myk" person :D

hehe..Jeg syntes han var skikkelig skjønn iden rollen! :P

Skrevet
Jeg synes filmen var rett og slett dårlig, den gav meg absolutt ingenting.  

Jeg gir den terningkast 2.

Enig med Veronica. Jeg om min venninde vurderte å forlate kinosalen etter halvgått tid. Den var såååå langtekkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...