Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett bildene? Det var bilder av noen av klærne i VG Helg igår og det er også terningkast på noen plagg i Det Nye som kommer i salg imorgen (jeg har fått det fordi jeg abonnerer).

Jeg lurer på om jeg har lyst på en sandfarget trenchcoat med skrå knapping. Den skrår ut nederst og nederst på ermene og det er hjerter på beltene.

Noen som vet om disse klærne kommer i nettbutikken? I VG står det at hm.com vil ha en overskit 30.10 over hvilke butikker som selger klærne. Kolleksjonen lanseres 9. november.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På HMs nettsider står det "shop online kl 00.01 den 13. nov".

Den trenchen er kjempefin. Ikke så innmari dyr helleer(med mindre det er skikkelig tynt stoff i den...)

Skrevet

Åhhh... takk! Jeg kommer ikke inn i shopen til H&M nå - det står at det er feil på siden.

Denne trenchcoaten fikk i alle fall terningkast 6 i Det Nye og det står at stoffet er veldig bra :)

Dette blir gøy!! Jeg var med på det samme kaoset når Stella-kolleksjonen ble lagt ut i fjor og vi hadde det fantastisk morsomt her på KG da! Vi laget en vanvittig tråd som sikkert ligger et år tilbake på forumet :)

Skrevet

Dette blir gøy!! Jeg var med på det samme kaoset når Stella-kolleksjonen ble lagt ut i fjor og vi hadde det fantastisk morsomt her på KG da! Vi laget en vanvittig tråd som sikkert ligger et år tilbake på forumet :)

:ler: Ja gud a meg. Jeg husker den tråden... "ÅÅ, nå kom jeg inn..." "FAEN, der ble jeg kastet ut igjen.." "ÅÅÅÅ.... nå er alt nede..."

Vi må prøve å få til noe lignende i år.

Skrevet

Ja, trenchcoaten ser kjempefin ut! Jeg kunne tenkt meg den korte kjolen som er avbildet helt fremme i Det Nye hvis jeg ikke husker helt feil.

Har også lurt på om klærne kommer i nettbutikken i HM, hadde vært greit det og sluppet alt kaoset i butikkene... :)

Skrevet

Jeg har og lyst på noe fra den kolleksjonen, har også fått Det Nye og synes det var et par lekre ting der!

Skrevet (endret)

Ja, men vi drar igang et sånt KG-styr den 13. november kl. 00.01 også, jenter! :ler: Jeg gleder meg allerede!

Det vil si ett minutt over midnatt natt til mandag 13...

Men hvor på nettsiden står det om dette? Under HM Magazine, kanskje? *Leter*

Jeg tror kanskje jeg skal prøve å sikre meg den trenchcoaten...

Endret av Ephemera
Skrevet
Ja, men vi drar igang et sånt KG-styr den 13. november kl. 00.01 også, jenter!  :ler:  Jeg gleder meg allerede!

Det vil si ett minutt over midnatt natt til mandag 13...

Men hvor på nettsiden står det om dette? Under HM Magazine, kanskje? *Leter*

Jeg tror kanskje jeg skal prøve å sikre meg den trenchcoaten...

Er med på den... :ler:

Finner heller ikke ut hvor på nettsiden dette står. Kanskje vi får en mail når det nærmer seg?

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hva er trenchcoat? Blotterfrakk? Jeg vil ha!

Skrevet
Er med på den... :ler:

Finner heller ikke ut hvor på nettsiden dette står. Kanskje vi får en mail når det nærmer seg?

Det står en link nederst i høyre hjørne på forsiden til HM. Den skifter mellom V-R for hm og noe som heter Taylored for Maldini.

Blekksprut: Trenchen det er snakk om.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Den var jaggugitt forbudt å kikke på :(

Skrevet
Det står en link nederst i høyre hjørne på forsiden til HM. Den skifter mellom V-R for hm og noe som heter Taylored for Maldini.

Blekksprut: Trenchen det er snakk om.

Ja, nå fant jeg det! Takk! :klem:

Skrevet
Ja, nå fant jeg det! Takk! :klem:

Får alle beskjed om at siden er forbudt...?

Skrevet

I såfall prøv www.hm.com ->inspiration->viktor&rolf. Fungerer som bare juling kl 17.55 iallefall.

Skrevet
Får alle beskjed om at siden er forbudt...?

Fikk forbudt på linken til trenchen, ja. Men gå inn slik som sistnevnte sier så finner du det nok... :)

Skrevet

Syns også trenchcoaten var utruleg fin, men litt dyr...

Skrevet

Jeg så den trenchcoaten jeg også, og den skal jeg jammen sikre meg! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...