Gjest Tang Lung Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) slettet Endret 22. oktober 2006 av Tang Lung
Gjest Borghild Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 jerg har en piraja og den er grunnen til at min far har mistet lillefingeren.
Gjest Saramia Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Det er skummelt med sånne ja. Jeg har hørt om mange som har blitt spist.
Gjest Tang Lung Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) De har aldri vist meg noen form for aggresjon i de 8 årene vi har hatt de...dette er nok mest en myte De ville kun ha bitt meg hvis jeg hadde trengt dem opp i et hjørne og/eller prøvd å fange de med hendene...men da er det jo min egen feil. Pirajaer lever mest på ådsler og døende dyr....elvene trenger pirajaene for å renske opp...alt har en mening. Endret 30. oktober 2006 av Tang Lung
Gjest Tang Lung Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 (endret) En av mine pirajaer døde i dag , den hadde ikke spist ordentlig på 4 uker & i dag prøvde den siste pirajaen å bite den....tror han ønsket døden velkommen ved dette tidspunktet. Jeg er egentlig ikke trist , den ble jo tross alt 8 år....mer kan man vel ikke forvente Endret 9. mars 2007 av Tang Lung
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå