Gjest Gjest_Guro Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 I følge babyverden har jeg eggløsning idag. ser også slik ut. Begynte med eggehvitlignende slim som kunne dras, og la seg oppå papiret i går, og gjorde det også i natt da jeg var på toalettet. Var da ørlite spor av blod i det slimet som kom i natt. I følge babyverden er altså eggløsningen idag, og det står at min fruktbare periode er fra 19.10 til 24. 10. Betyr det at vi bør ha sex 22. 23 og 24 oktober, eller bør vi fremdeles ha annenhver dag, slik at vi hopper over 22. og har sex 23. oktober og ikke 24? Hadde sex 17 oktober, 19 oktober og 21. oktober til opplysning. Uff flaut dette å legge ut, men er så uvitende om eggløsning og slikt. Klem frå Guro. Håper noen kan svare meg
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Hvis du har eggløsning i dag, holder det egentlig å ha sex i dag fordi egget ditt lever ikke så lenge. Kan leve opptil 24 timer etter eggløsning. Men det kan jo også ende at egget ikke løsner før i morgen, så da kan dere jo ha sex i morgen også. Det med annenhver eller hver dag spiller ikke så stor rolle. Ha sex et par ganger rundt eggløsningsdatoen, så har dere gjort det dere skal. Da jeg ble gravid sist, hadde vi bare sex en gang rundt den datoen, og det gikk det. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Normalt sett kommer ikke EL på 1 dag med EL sekret. Hopp til køys og fortsett å ha sex til du blir "tørr"
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Hva betyr det? Ok får vel gjøre det da. Ble ingenting i går men............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå