Gjest Varpåjohndoekonsertikveld Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Makan til neandertalere. Brøler og søler øl på andre og synger med til sanger som ikke blir spilt på scenen. Nekt trøndere adgang til konserter (selv når det er trønderske band som spiller).
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Hvem spilte? Eller prøvde å spille?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Sett opp gjerde rundt hele trøndelag, så er vi sikker på at de holder seg på plass
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Hvem spilte? Eller prøvde å spille? ← Tydeligvis trønderne
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Tydeligvis trønderne ← Ja, og attpåtil alle sammen på en gang forsto jeg.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Ja, og attpåtil alle sammen på en gang forsto jeg. ← Ja, og alle i utakt med trådstarter. Det må bare bli gæli det
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Hvem spilte? Eller prøvde å spille? ← Tipper det skulle ha vært en john doe konsert, om man ser på brukernavnet til ts? Men hvorfor får trønderene plutselig liv i seg andre steder da? Konserter i Trondheim er jo alltid så dølle, og så få folk!
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Makan til neandertalere. Brøler og søler øl på andre og synger med til sanger som ikke blir spilt på scenen. Nekt trøndere adgang til konserter (selv når det er trønderske band som spiller). ← Seriøst: Skjønner frustrasjonen. Kjenner til enkelte som bare slutter å spille til folk tier stille, eller alternativt tar seg en tur ned i publikum med passende budskap. Ikke så seriøst: 1) Hvordan synger man "med" til sanger som ikke blir spilt? 2) Hvis man skal nekte trøndere adgang, gjelder det også selve bandet om musikerne er trønderske? Bare erter deg litt, du frusterte gjest. Ikke vondt ment.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Tipper det skulle ha vært en john doe konsert, om man ser på brukernavnet til ts? Hæ? John Doe betyr da død mann. Ikke rart trønderne måtte hjelpe til med underholdninga da.
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Tipper det skulle ha vært en john doe konsert, om man ser på brukernavnet til ts? Men hvorfor får trønderene plutselig liv i seg andre steder da? Konserter i Trondheim er jo alltid så dølle, og så få folk! ← Det var vel heller på "John Doe" de spilte? Det er et utested. Men jeg kan ta feil her. Er ikke så oppdatert mer.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Er ikke så oppdatert mer. ← Spiller ingen rolle, bare du kan synge (brøle) "rai-rai".
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 Det var vel heller på "John Doe" de spilte? Det er et utested. Men jeg kan ta feil her. Er ikke så oppdatert mer. ← http://www.johndoe.no/ Trøndersk rockeband som har konsert i Bergen før den store kampen tenker jeg? Blir vel litt ekstra rølp av slikt da...
Quirky Skrevet 22. oktober 2006 #13 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Tipper det dreier seg om konserten på Kvarteret i Bergen tidligere i natt, med bandet Johndoe (ikke utestedet). Jeg var der jeg også, og er fristet til å være enig med ts. Jeg var iallefall fanget i et hav av ville, veldig fulle trøndere (tydeligvis mange av dem i Bergen), og det var en skremmende opplevelse.De mest sjarmerende var guttegjengen som sang/brølte "Æ har ståpikk" flere ganger under konserten. Bandet er trøndere de også, men oppførte seg eksemplarisk (og spilte veldig bra), så selv om man skulle nekte trøndere å gå på konserter må vi la de trønderske bandene spille. Endret 22. oktober 2006 av Quirky
Gjest Tang Lung Skrevet 22. oktober 2006 #14 Skrevet 22. oktober 2006 sitat : og det var en skremmende opplevelse Vart du skræmt no....ja du kainn se ho vart skikkelig skræmt looooooooooooool !
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #15 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg vil heller konkludere med at overstadig berusede folk ikke bør få komme inn jeg. Nei, rett hjem og i seng med dem!!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #16 Skrevet 22. oktober 2006 Trøndere er harry som få, og er med på å bevare nordmennes rykte om å være neanderthaler som rølper og kaver rundt som amøber.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #17 Skrevet 22. oktober 2006 Trøndere er harry som få, og er med på å bevare nordmennes rykte om å være neanderthaler som rølper og kaver rundt som amøber. ← Det syns jeg alle fylliker er jeg, uansett hvor de kommer fra. Oslo folk er ikke så elegante og høflige og lavrøsta de heller med noen halvlitere innabords.
Meaty Skrevet 23. oktober 2006 #18 Skrevet 23. oktober 2006 Eh? Har hørt om et utested som heter John Dee men...
punktom Skrevet 23. oktober 2006 #19 Skrevet 23. oktober 2006 Hvis det var en konsert i bergen før kampen i går, så var det nok fullt av fotballsupportere på besøk. Jeg tror en "John Doe"-konsert på Samfundet eller Blæst framtoner seg som litt bedre. Men bare litt.
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #20 Skrevet 23. oktober 2006 Hæ? John Doe betyr da død mann. Ikke rart trønderne måtte hjelpe til med underholdninga da. ← John Doe betyr ukjent mann, John Dee er et utested og Johndoe er et råkkebænd. Det var de hekkans fotballsupporterne som invaderte rolige Bergen i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå