Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 jeg kjørte tbanen i oslo forrige uke. jeg gikk ombord og satte meg tvers overfor en dame i 50-årene og en jente i 20-årene. etter et par minutters hvisking så sier den eldre damen til den yngre "kom vi flytter oss". så satte de seg litt lenger bak men på samme benk som en annen person og tvers overfor en kar. hvorfor flyttet de seg? var det pga meg? de satte seg jo på en "verre" plass enn der de først satt. jeg hadde tatt meg en røyk rett før jeg gikk ombord, det kan vel ikke ha luktet så ille av meg? ingen andre har klaget på lukten. og jeg er en helt vanlig jente som kler meg pent og har god hygiene ellers... hvorfor slik en oppførsel? heldigvis ble jeg ikke fornærmet over dette men jeg tenkte da mitt, herregud for en prippenhet...
Orestes Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kan bli kvalm/bilsyk dersom jeg blir sittende rett ved siden av noen som har tatt et saftig magadrag rett før de kom på bussen, eller som har sterk (og da mener jeg sterk) røyklukt av klærne. Hvem vet, kanskje den yngste var gravid og fort reagerte på lukter eller noe, og den andre (mora?) ville avverge en splatter-episode...
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Ikke bry deg om det. Det kan ha vært mye rart som lå til bakgrunn for det, trenger ikke ha noe med deg å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 kan ikke tenke meg hva annet det kunne ha vært. den yngste damen virket jo helt passiv til situasjonen men hun eldste så rart på meg. det pleier ikke å stinke røyk av meg heller, jeg hadde nettopp vært hos psykologen min og hun sier at hun aldri lukter det av meg.
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Hvis du mener at det var deg, så er jo mulighetene mange: Slaskete klær? Dårlig ånde? Vond kroppslukt? At du ser vill og gal ut? Jeg vet ikke jeg, men det hjelper ikke å engste seg for småplukk. (som dette er)
SuperT Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 kan ikke tenke meg hva annet det kunne ha vært. den yngste damen virket jo helt passiv til situasjonen men hun eldste så rart på meg. det pleier ikke å stinke røyk av meg heller, jeg hadde nettopp vært hos psykologen min og hun sier at hun aldri lukter det av meg. ← Hei.. Du kommer nok aldri til å finne ut hvorfor de flyttet seg. Vi mennesker går ofte rundt og funderer over hva andre tror og synes osv. Og hva hvis de flyttet seg pga røyklukt? Gjør det egentlig noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå