Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra? Noen som vil anbefale den, eller evt. anbefale en annen og fortelle meg hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg synes den er bra, fordi den gir mye volum. Og det er det jeg primært ser etter i en mascara.

Men jeg synes YSL Fake Lash Mascara er enda bedre, fordi den gir enda bedre volum.

Skrevet

Jeg liker den sånn passe. Gir fin, sort farge og bra med volum men den forsvinner fra vippene mine etter bare noen timer.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker den ikke. Jeg synes den klumper lett, børsten er altfor stor, og den drysser etter noen timer.

Av volummascaraer er YSL Effet Faux Cils og Lancome Hypnose milevis bedre, i mine øyne.

Skrevet

jeg hiver meg også på det at Lancome hypnose og Ysl sine maskaraer er bedre enn dorshow

Skrevet

Ok, da skal jeg sjekke ut de andre merkene også.

Skrevet

Synes Diorshow mascara er kjempegod, men som Deception sier så klumper den lett... :sminkedokke:

Skrevet

Lancome Hypnose er utrolig bra, anbefaler den! :) Har Diorshow også, men synes Lancome sin er bedre.

Skrevet

Jeg likte ikke Diorshow, fordi jeg syns kosten var altfor stor for mine ikke fullt så store øyne. Men nå har den kommet i ny versjon, med mindre kost....et lite tips bare :)

Gjest Deception
Skrevet
Jeg likte ikke Diorshow, fordi jeg syns kosten var altfor stor for mine ikke fullt så store øyne. Men nå har den kommet i ny versjon, med mindre kost....et lite tips bare :)

Det er ikke en ny versjon, men en helt annen mascara. Den nye skal være forlengende og ikke gi noe særlig volum, og den har forlengende fiber i seg. Jeg leverte den tilbake etter at jeg hadde sittet en hel dag og klødd meg og hatt tårevåte øyne pga. den. :forvirret:

Skrevet

Hm, jeg kjøpte ikke den selv altså...men dama i parfymeriet sa at det var samme mascara med ny og mindre kost... :forvirret:

Litt feilinformasjon da gitt :sjenert:

Gadd ikke kjøpe den siden jeg har funnet en som passer bedre for meg :)

Like greit, skjønner jeg!

Skrevet

ysls mascara blir fort tørr, og det er for mye mascara som kommer på børsten, men vippene blir fine og volumet er kjempebra, diorshow er mye bedre da synes jeg........

Skrevet

Ingen mascara er bedre enn en helt fersk diorshow.. Hvertfall ikke på mine øyne.. men så fort den begynner å bli tørr er det bare å kaste den.. jeppjepp

Skrevet
Er den bra? Noen som vil anbefale den, eller evt. anbefale en annen og fortelle meg hvorfor?

Synes den er forferdelig. en av de dårligste mascaraene jeg har prøvd.

Skrevet

En helt ny Diorshow fungerer suverent på mine vipper, men etter en svært kort stund blir den ubrukelig... Den begynner å drysse, klumpe o.s.v.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...